بسیج به یک تفکر فرامنطقه‌ای تبدیل شده‌ است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بسیج به یک تفکر فرامنطقه‌ای تبدیل شده و نمونه این رشد موفقیت جبهه‌های مقاومت مقابل دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سعید برومندزاده صبح امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: شهدای مظلوم فلسطین در سکوت و بی‌عرضگی جوامع عبری و سازمان ملل پرپر شدند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمن چند برابر شد و امام راحل دستور تشکیل بسیج مستضعفان را دادند، افزود: بسیج یک تفکر ارزشی است و امروز برای حل مشکلات مختلف نیازمند تفکر بسیج هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز پس از ۴۴ سال از تشکیل بسیج، شاهد رشد اندیشه بسیج در خارج از مرزهای ایران اسلامی هستیم و نمونه آن شکست داعش و تفکر بسیجی در محور مقاومت در فلسطین و لبنان است که دشمن را به زانو درآورده است.

برومندزاده تصریح کرد: یکی دیگر از نمود بسط تفکر بسیج در خارج از مرزها حمایت مردمی در کشورهای مختلف دنیا از مردم مظلوم فلسطین است و مقام معظم رهبری فرمودند؛ بسیج یک عرصه عمومی است و تفکر بسیج می‌تواند در همه عرصه‌ها و قشرها وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: هفته بسیج در استان با شعار بسیج «امید ملت ایران» با ۱۵۰ عنوان برنامه و ۵۰۰ ریزبرنامه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود و تبلیغات محیطی در مناطق مختلف استان و پخش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی به عنوان پیش برنامه آغاز هفته بسیج در استان آغاز شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و تاکید کرد: برنامه‌های هفته بسیج در پنج محور با عناوین «خدمت‌رسانی، محرومیت زدایی»، «ترویج ایثار و شهادت»، «جهاد تبیین»، «حفظ اقتدار و انسجام بسیجیان» و «تولید محتوا و اقدامات فرهنگی» برگزار می‌شود.

برومندزاده گفت: روزشمار هفته بسیج با عناوین «بسیج، جهاد، خدمت سازندگی»، «بسیج پیشرفت، عزت و افتخار»، «بسیج ولایت باور انقلابی و تمدن ساز»، «بسیج ایثار، مقاومت و شجاعت»، «بسیج ایمان، بصیرت، انتظار»، «بسیج جهاد علمی اعتلای فرهنگ و هنر»، «بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار» در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی، رزمایش جهاد خدمت‌رسانی، برپایی میز خدمت در شهرستان‌ها، اهدای اقلام اساسی و جهیزیه به نیازمندان، تجمع بزرگ بسیجیان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح همگام و همراه با کشاورز، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک مومنانه به خانواده‌های زندانیان، برگزاری مسابقات بومی و محلی و برگزاری میادین تیر، شرکت بسیجیان در پویش نذر خون و برگزاری یادواره شهدا در برخی شهرستان‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های پایگاهی و محله‌ای، گردهمایی صالحین در نماز جمعه، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مصلی‌ها، اجلاس بزرگان و معتمدین و ریش سفیدان در شهرستان‌های «بویراحمد» و «بهمئی»، برگزاری مسابقه تیراندازی، نمایش اقتدار بسیجیان در سطح استان، گردهمایی پهلوانان ایران‌زمین و رژه خودرویی در شهرستان‌های «چرام» و «گچساران» از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در استان است.

کد خبر 704962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.