ارائه خدمات رایگان پزشکی به حاشیه‌نشینان زاهدان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نیاز حاشیه شهر به خدمات پزشکی و هزینه‌های بالای درمان، ارائه این خدمات بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی شامگاه جمعه _بیست‌وششم آبان‌_ در حاشیه بازدید از خدمات ارائه شده به حاشیه‌نشینان زاهدان در قالب اردوی جهادی بسیج دانشجویی اظهار کرد: ارائه این خدمات با توجه به نیاز حاشیه‌نشینان و هزینه‌های بالای درمان ارزشمند است.

وی افزود: نیاز است که این‌گونه اقدامات و طرح‌ها امتداد داشته باشد و خدمات ارائه شده که بسیار ارزشمند است، طی هفته‌های آینده به مردم ارائه شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اقدامات جهادی ثمرات زیادی برای متولیان و جهادگران دارد و امیدواریم خداوند جزای خیر به همه جهادگران دهد.

شفائی تصریح کرد: با توجه به نیاز حاشیه شهر به خدمات پزشکی و هزینه‌های بالای درمان، ارائه این خدمات بسیار ارزشمند است.

۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، سیستان و بلوچستان و آزاد اسلامی زاهدان با عنوان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی برای ارائه خدمات در حاشیه شهر زاهدان حاضر شدند. در این اردوی جهادی که با عنوان «طرح لبخند ایران» برگزار شده است، خدمات رایگان پزشکی، آموزشی، تحصیلی و فرهنگی در حوزه‌های دندان‌پزشکی، مامایی، آموزش بهداشت، همچنین آموزش تحصیلی و فرهنگی ارائه می‌شود.

در این طرح، ۶۰۰ نفر از حاشیه‌نشینان زاهدانی ویزیت شدند و به آن‌ها خدمات ارائه شد و داروی رایگان نیز بنا به تجویز پزشکان، اهدا شد.

کد خبر 704934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.