ماجرای کیف ۵ میلیارد ریالی گردشگر خارجی در تله‌کابین صفه اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به دنبال پیدا شدن کیفی با ارزش مالی حدود پنج میلیارد ریال به همراه پنج عدد پاسپورت توسط کارکنان فنی تله‌کابین صفه، این کیف با تمام محتویات آن به صاحبانش بازگردانده شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شناسایی کیفی به مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون تومان اظهار کرد: همکاران پاکدست خط تله‌کابین صفه، عصر امروز، جمعه، ۲۶ آبان‌ماه در حین انجام خدمت و بررسی مداوم کابین‌ها کیفی را در ایستگاه مقصد، بام اصفهان پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه صاحبان این کیف گمشده گردشگران خارجی بوده‌اند، بیان کرد: به دنبال حضور این گردشگران خارجی در محل تله‌کابین صفه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تفریحی آن به هنگام پیاده شدن در ایستگاه مقصد (بام اصفهان) کیف خود را در کابین جا می‌گذارند و پس از آن نیز به ایستگاه مبدأ باز می‌گردند.

ماجرای کیف ۵ میلیارد ریالی گردشگر خارجی در تله کابین صفه اصفهان


مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به لطف پاکدستی همکاران شریف شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و پیگیری همکاران اجرایی، کیف به همراه تمام محتویات آنکه شامل پنج عدد پاسپورت و طلایی به اعتبار نزدیک به پنج میلیارد ریال بوده به صاحبان آن بازگردانده شد.

وی اظهارداشت: پیرو این اقدام ارزشمند از تمامی همکاران خود در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان که با رعایت انصاف، صداقت و شجاعت در عملکردشان محل قابل اعتمادی را برای تفریح و سرگرمی گردشگران، مسافران و شهروندان فراهم می‌سازند سپاسگزارم.

ساکت ادامه داد: این گردشگران خارجی ضمن تشکر از کارکنان شرکت، گفتند: به دلیل آنکه طی چندساعت یکی از مهم‌ترین مدارک شخصی و ترددی ما و از سوی دیگر اقلام بسیار ارزشمندمان مفقود شده بود، با پیدا شدن آن و پاکدستی کارکنان تله‌کابین شهر اصفهان، این اقدام برایمان به خاطره‌ای جاویدان تبدیل شد و برای همیشه قدردان کارکنان این شرکت و شهروندان شریف اصفهانی هستیم.

کد خبر 704930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.