تغییر مسیر موقت خطوط اتوبوس تندروی اصفهان

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به برگزاری ویژه برنامه حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میدان بزرگمهر، خطوط یک و دو اتوبوس تندرو با تغییرات موقتی نسبت به قبل، به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

سیدمهدی علاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم تجمع بزرگ حمایت و دفاع از کودکان مظلوم غزه در اصفهان همزمان با سراسر جهان، محدودیت‌هایی از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰ فردا _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ برای تردد اتوبوس‌های خطوط یک و دو تندرو ایجاد می‌شود.

وی افزود: مسافران خط یک تندرو در صورتی که قصد عبور از روی پل بزرگمهر را دارند باید ایستگاه قبل از این پل پیاده و ایستگاه بعد از پل دوباره سوار اتوبوس شوند، زیرا این خط از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم به‌صورت دو بخش، یکی حدفاصل پایانه باغ‌قوشخانه تا ایستگاه قبل از میدان بزرگمهر و دیگری حدفاصل ایستگاه پل یزدآباد تا قبل از پل به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مسیر حرکت خط دو تندرو در زمان برگزاری ویژه برنامه حمایت از مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: مسیر عبور اتوبوس‌های این خط از پایانه آبشار با عبور از خیابان آبشار سوم، پل غدیر، خیابان ۲۲ بهمن، به چهارراه نورباران می‌رسد و ادامه مسیر می‌دهد؛ اتوبوس‌های این خط برای برگشت نیز از همین مسیر استفاده می‌کند.

کد خبر 704922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.