رضا فتاحی مجددا مدیر تیم فوتبال سپاهان شد

رضا فتاحی مدیر چند فصل اخیر تیم فوتبال سپاهان که ابتدای فصل جاری از سمت خود کنار رفته بود مجددا به‌عنوان مدیر به تیم فوتبال سپاهان بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از باشگاه سپاهان، در پی انتصاب مهدی سلیمی به‌عنوان مدیر آکادمی باشگاه و استعفای وی از مدیریت تیم سپاهان، باشگاه سپاهان ضمن قبول استعفای مهدی سلیمی، از زحمات وی در دوره مدیریت تیم فوتبال تقدیر به‌عمل آورده و جانشین سلیمی را خیلی‌زود به‌طور رسمی معرفی کرد.

ضمناً با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان و پس از مشورت با ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، رضا فتاحی به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال منصوب شد. فتاحی از چهره‌های باسابقه مدیریتی فوتبال باشگاه سپاهان به شمار می‌رود که از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۱ به عنوان مسئول اداری هیئت‌فوتبال استان اصفهان فعالیت کرده است.

رضا فتاحی از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۵ به عنوان مدیر اجرایی و اداری تیم فوتبال سپاهان فعالیت کرد. فتاحی از سال ۹۷ به مدت ۵ فصل مدیر تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سپاهان بود. فتاحی که پیش از این انتصاب در قسمت دیگری در باشگاه سپاهان مشغول به فعالیت بوده‌، از این پس مدیریت تیم فوتبال را عهده‌دار خواهد بود.

مدیر جدید تیم فوتبال سپاهان از مدیران باتجربه لیگ برتر به شمار می‌رود که در هر ۹ قهرمانی داخلی سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی همراه طلایی‌پوشان اصفهانی بوده است. ۱۱ دوره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همراهی تیم در جام باشگاه‌های جهان هم از سوابق مهم مدیریت ورزشی رضا فتاحی به شمار می‌آید.

کد خبر 704909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.