تمرینات تراکتور پس از چند روز از سر گرفته شد

تمرینات تیم فوتبال تراکتور تبریز در آستانه مصاف با فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر پس از شش‌روز مجددا پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تمرینات اعضای تیم تراکتور تبریز با نظر پاکو خمز سرمربی این تیم از روز _شنبه بیستم آبان‌ماه_ تعطیل و از امروز _جمعه بیست‌وششم آبان‌ماه_ از سر گرفته شد.

از همین‌رو تمرینات شاگردان پاکو خمز پس از استراحت چند روزه، از ساعت ۱۶ امروز در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه زیر نظر خمس و دستیارانش برگزار شد و بازیکنان این تیم ابتدا در سالن بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرینات بدنی را پشت‌سر گذاشتند.

تمرینات هوازی و تاکتیکی در زمین چمن، بخش‌های دیگر این جلسه تمرینی بود. همچنین شجاع خلیل‌زاده تنها ملی‌پوش تراکتوری‌ها به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان، در این جلسه تمرینی حضور نداشت.

همچنین ظهر امروز جلسه‌ای با حضور محمدرضا زنوزی‌مطلق مالک باشگاه تراکتور، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل و پاکو خمس سرمربی این تیم برگزار شد.

طی این جلسه ضمن بررسی شرایط تیم، نگرانی هواداران و نکته نظرات فنی کارشناسان در خصوص مسائل مختلف پیرامون تیم نظیر ترکیب و نتایج حاصل شده در هفته‌های اخیر به سرمربی تیم منتقل شد.

همچنین پاکو خمس نیز با پذیرش مسئولیت نتایج و عملکرد تیم، برنامه‌های خود را در رابطه با بهبود شرایط تیم تشریح کرد. گفتنی است تراکتور تبریز تا پایان هفته دهم با پنج پیروزی و پنج شکست فقط ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

کد خبر 704900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.