ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه بیست و ششم آبان چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه امروز بر بیداری ملت‌ها، حقوق پرستاران، نقش اصلی آمریکا در جنگ غزه، اهمیت انتخابات و دیگر مسائل تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، در نماز جمعه‌های ظهر امروز در شهرهای استان اصفهان، ائمه جمعه بر حقوق پرستاران، نقش اصلی آمریکا در جنگ غزه، بیداری جوامع و کشورهای غربی، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری تاکید و اشاره کردند.

فرمانده اصلی جنگ غزه آمریکا است

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: امروز شاهد هستیم استکبار جهانی با استفاده از سلاح‌های ممنوعه در حال جنگ با مردم غزه هستند که بر اساس قرآن، دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای دشمنی به‌کار می‌گیرند که تنها بخشی از این دشمنی‌ها در سخنان آن‌ها پیدا است و مابقی نیت پلید دشمنان نهفته است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره رمز پیروزی بر دشمنان به ادامه داد: خداوند می‌فرماید که اگر صبر کنید و در این مدت رعایت تقوا کنید، مطمئن باشید که دشمنان نمی‌توانند به شما آسیب برسانند، امروز شاهد هستیم که مردم غزه این رمز پیروزی را سرلوحه خود قرار داده‌اند و علی رغم عدم پایبندی دشمنان به اصول انسانی و اخلاقی این مردم مظلوم تقوای الهی را پیشه کرده‌اند.

راهپیمایی‌های بزرگ لندن و آمریکا زنگ بیدار باش نابودی اسرائیل است

حجت الاسلام امیر شفیعی در نماز جمعه نائین اظهار کرد: آبروی اسرائیل در دنیا رفت و نمی‌تواند این آبروی رفته را بازگرداند و سازمان ملل بی‌خاصیت نیز اگر همواره اینگونه در میدان حاضر شود و کوتاهی کند، این نیز قابل جبران نیست و باید سازمان ملل با این چنین جنایاتی که با سلاح‌های ممنوعه انجام می‌شود برخورد کند.

امام جمعه موقت شهرستان نائین افزود: چرا مجامع بین المللی ساکت هستند؟ اگر کشورهای اسلامی همچنان که کشور ما در میدان ایستاده است و همچنان که رئیس جمهور در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در ریاض گفتند که در این جبهه نبرد و حقیقت، دو محور شرافت و شرارت وجود دارد.

هدف نهایی دشمن از جنگ ترکیبی جداسازی مردم از نظام است

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اصغر عقیلی در نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: هدف دشمن در جنگ ترکیبی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است، دشمن هویت این نظام را نشانه گرفته است، مقابله و دشمنی جبهه استکبار با انقلاب اسلامی ایران طبیعی است، چون دشمن می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد.

امام جمعه شهر بادرود افزود: امروزه تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

جامعه بشریت در مقابله با قتل عام مردم غزه بیدار شده است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گلپایگان اظهار کرد: امروز نام سیدالشهدا دنیا و بشریت را به حرکت علیه ظالمان واداشته است، در جریان اتفاقات غزه دشمن با تمام توان و امکانات به میدان آمده است تا جبهه مقاومت را شکست دهد، اما وجدان‌های بشری بیدار شده است و مردم غزه پایداری می‌کنند و تاریخ نیز از آنها انسان‌هایی با استقامت و شجاع یاد خواهد کرد.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان گفت: موضع گیری‌هایی که از جبهه مقاومت انجام می‌شود بر اساس یک عملیات واحد مشترک است، برخی می‌گویند ایران کجا است و چرا با حمله نظامی ورود نمی‌کند، اما تمام این اتفاقات از یک اتاق مشترک بنام اتاق عملیات علیه رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود و در صورت تشخیص ورود خواهیم کرد، اما فعلاً هدف این است که رژیم صهیونیستی به دست خود مردم غزه نابود شود.

غزه مظلوم مقتدر است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین دیانی در نماز جمعه این هفته شهرستان سمیرم اظهار کرد: این غزه‌ای که من و شما می‌بینیم مظلوم است یک روی سکه دیگری دارد و آن مظلوم مقتدری است که با تمام کمبودها ایستاده و تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا را به زانو درآورده است و هفت سرویس اطلاعاتی بزرگ دنیا را مستأصل کرده است و بعد از ۴۰ روز هنوز نتوانسته جای این‌ها و شبکه اطلاع‌رسانی که خبرنگاران آن‌جا هستند را پیدا کنند.

امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: امروز دشمنی اسرائیل به جایی رسیده که کودک کشی کند و در دنیا آبروی خودش را ببرد و به جهان ثابت کند که اسرائیل خونخواه است و این برای حماس نصرت است.

آنچه که منجر به پیروزی می‌شود مقاومت است

حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه چادگان گفت: سازش هزینه دارد و مقاومت هم هزینه دارد، اما آنچه که منجر به پیروزی می‌شود، مقاومت است و رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی و نابودی حماس بود که در این سه سناریو مطرح شده از طرف این رژیم به دنبال نابودی حماس و اخراج مردم غزه از کشورشان بودند.

امام جمعه شهرستان چادگان ادامه داد: می‌خواستند شهر را پاکسازی کنند و یک سیستم دولتی ایجاد کنند، مانند کاری که در کرانه باختری انجام دادند ولی نتوانستند حماس را نابود کنند و آنها حتی نتوانستند یکی از تونل‌های حماس را پیدا کنند و با این شکست سناریو اول ملغی شد و الان به دنبال سناریو دوم هستند ولی باز هم ضربه سنگینی خوردند.

اگر افراد با سلایق مختلف کاندیدا نشوند، انتخابات معنا ندارد

حجت‌الاسلام سیدسعید حسینیید در نماز جمعه این هفته کاشان اظهار کرد: ممکن است کاندیدایی به میدان آمده باشد که با سلیقه ما منطبق نباشد، این یک فرصت است، تهدید نیست، اگر چنین افرادی به میدان نیایند انتخابات معنا ندارد، وقتی صحبت از رقابت در انتخابات می‌کنیم یعنی فضا باید به گونه‌ای باشد که همه اقشار پای صندوق رأی بیایند و مشارکت حداکثری باشد.

امام جمعه کاشان گفت: موضوع انتخابات از این جهت مهم است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی از همه ما می‌خواهند در سلامت انتخابات مراقبت کنیم، سلامت انتخابات وظیفه ما است.

اتفاقات ۴۰ روزه گذشته غزه دل جهانیان را به درد آورد

حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران اظهار کرد: اتفاقات ۴۰ روزه گذشته غزه دل جهانیان را به درد آورده و همه جوامع دنیا خواستار نابودی ظلم در دنیا هستند.

امام جمعه تیران و کرون افزود: ظلم اسرائیل و آمریکا تنها به ملت‌های مظلوم رسیده و هیچ گاه توان ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را ندارند تا سرنوشت بد خود را مشاهده کنند.

غزه به باتلاق عمیق صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: امروز نشانه‌های ترس، رعب و وحشت از عکس العمل رزمندگان حماس در بین نظامیان اسرائیلی مشاهد می‌شود و صدای اعتراف به اشتباه بودن حمله زمینی از دل رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد.

امام جمعه زرین شهر شهرستان لنجان اشاره به سکوت خفت بار حاکمان برخی کشورهای عربی گفت: وقتی حاکمان بی لیاقت برخی کشورهای عربی در مسیر عادی سازی روابط با اسرائیل گام بر می‌دارند، آتش جنگ و کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 704886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.