بیات: در مورد داوری نمی‌توان صحبت کرد/ داوری پر اشتباه بود+ فیلم

سرمربی تیم فوتبال نماینده البرز گفت: در دو گل اولی که دریافت کردیم داوردی نقش موثری داشت، تمام گزارشاتمان را به صورت مکتوب به کمیته داوران ارسال خواهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان از امروز -جمعه ۲۶ آبان‌ماه- با انجام ۴ دیدار آغاز شد و در اصفهان تیم سپاهان در ورزشگاه جروکان میزبان تیم نماینده البرز بود که موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر در اولین دیدار لیگ به پیروزی برسد.

سیما بیان سرمربی تیم البرز پس از واگذاری نتیجه به سپاهان، اظهار کرد: هفته اول است و تیم‌ها از هم شناختی ندارند با توجه به تغییرات زیادی که همه تیم‌ها داشته‌اند، یک ربع اول دو تیم به شناخت از هم رسیدند. در مورد داوری اصلاً دوست ندارم صحبت کنم اما در دو گل اولی که دریافت کردیم داوری نقش مستقیم و مؤثری داشت، تمام گزارشات‌مان را به صورت مکتوب به کمیته داوران ارسال خواهیم کرد و دوست دارم حتماً برسی شود و در انتخاب دوران تجدید نظر کنند بخصوص در شروع لیگ که باید از داوران بهتر و با تجربه استفاده کنند تا تنشی برای تیم‌ها ایجاد نشود.

وی ادامه داد: کار گروهی تیم داوری ضعیف است و داوران در یک صحنه نظرات مخلفی دارند و حتی بعد از اجماع نظرات نمی‌توانند یک تصمیم واحد بگیر و تصمیمات تغییر می‌کند.

کد خبر 704884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.