پورحیدر: سپاهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد + فیلم

بازیکن تیم سپاهان گفت: با توجه به کادر فنی خوب و هدایت نیلوفر اردلان در کنار بومی گزینی بازیکنان، سپاهان با قدرت در لیگ ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان از امروز -جمعه ۲۶ آبان‌ماه- با انجام ۴ دیدار آغاز شد و در اصفهان تیم سپاهان در ورزشگاه جروکان میزبان تیم نماینده البرز بود که موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر در اولین دیدار لیگ به پیروزی برسد.

زهرا پورحیدر بازیکن تیم سپاهان پس از پیروزی مقابل نماینده البرز، اظهارکرد: بازی اول همیشه از شرایط خاصی برخوردار است، نیمه اول نتوانستیم کارهای تاکتیکی مورد نظر اردلان را اجرا کنیم اما در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که در رختکن با اما شد، شرایط بهبود پیدا کرد و توانستیم سه گل به ثمر برسانیم و موقعقت‌های بیشتری ایجاد کنیم. تیم‌ما امسال اکثراً از بازیکنان جوان تشکیل شده است اما این جوانان با انگیزه زیادی وارد لیگ شده‌اند، با توجه به حضور نیلوفر اردلان بر روی نیمکت سپاهان و کادر خوبی که وجود دارد سپاهان حرف‌های زیادی برای گفت در لیگ دارد. در همه بازی‌ها با تمام توان وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم از نام سپاهان دفاع کنیم.

کد خبر 704881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.