آنچه که منجر به پیروزی می شود مقاومت است

امام جمعه شهرستان چادگان گفت: سازش هزینه دارد و مقاومت هم هزینه دارد اما آنچه که منجر به پیروزی می شود، مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی ظهر امروز _بیست و ششم آبان_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: سازش هزینه دارد و مقاومت هم هزینه دارد، اما آنچه که منجر به پیروزی می‌شود، مقاومت است.

وی با اشاره به سه سناریو مطرح شده از طرف نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: رژیم به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی و نابودی حماس بود که در این سه سناریو مطرح شده از طرف این رژیم به دنبال نابودی حماس و اخراج مردم غزه از کشورشان بودند.

امام جمعه شهرستان چادگان ادامه داد: می‌خواستند شهر را پاکسازی کنند و یک سیستم دولتی ایجاد کنند، مانند کاری که در کرانه باختری انجام دادند ولی نتوانستند حماس را نابود کنند و آنها حتی نتوانستد یکی از تونل‌های حماس را پیدا کنند و با این شکست سناریو اول ملغی شد و الان به دنبال سناریو دوم هستند ولی باز هم ضربه سنگینی خوردند.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی در ادامه تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با آن همه سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی و سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس نتوانست کشف کند که حماس کجاست و حتی شبکه‌های اینترنتی را نتوانستند شناسایی کنند و همه اینها نشانه شکست این رژیم است.

وی اضافه کرد: همه دنیا و کسانی که دستی در سیاست دارند اذعان کردند که این رژیم هیچ دستاوردی تابه امروز نداشته و این شکست است‌.

وی ادامه داد: آنچه که باید محقق شود این است که مردم کشورمان که همیشه همراه مردم غزه و مظلومان عالم بوده‌اند همراه دیگر کشورها این ندای جهانی را سر دهند و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام بنی‌جمالی ضمن تبریک روز پرستار به جامعه پرستاران کشور و پرستاران بیمارستان بوعلی چادگان از زحمات این قشر زحمت کش قدر دانی کردند.

همچنین معین رضایی، رئیس بیمارستان بوعلی چادگان در سخنرانی پس از خطبه‌های نماز جمعه به ترفیع رتبه این بیمارستان از درجه ۳ به درجه ۲ اشاره کرد.

کد خبر 704866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.