آیا ستاره بارسلونا خواهان پیوستن به گالاتاسرای است؟

ایجنت ایلکای گوندوغان به ادعای رسانه‌ها مبنی بر اینکه او می‌خواهد بارسلونا را ترک کند و به گالاتاسرای بپیوندد، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گزارش‌های اخیر در ترکیه حاکی از آن است که ایکای گوندوغان در حال مذاکره برای پیوستن به گالاتاسرای است، با این حال، ایلهان گوندوگان، ای جنت این بازیکن، چنین قصدی را به شدت تکذیب کرد.

او تاکید کرد هافبک آلمانی که در تابستان قراردادی دو ساله با بارسلونا امضا کرد، همچنان به غول‌های اسپانیایی متعهد بوده و هیچ بحثی با نمایندگان گالاتاسرای صورت نگرفته، و ایلکای از حضور در بارسلونا راضی و در حال حاضر روی اهدافش تمرکز کرده است.

ایلهان در گفتگو با روزنامه موندو دپورتیوو، گفت: «گزارش‌هایی که این روزها در مطبوعات درباره ایلکای منتشر می‌شود، حقیقت را منعکس نمی‌کند. من، با نمایندگان گالاتاسرای ملاقات نکردم تا در مورد ایلکای صحبت کنم. هیچ بحث، جلسه و چیزی در این زمینه به انجام نرسید. ما نمی‌دانیم این اخبار چگونه تولید می‌شود، ایلکای در بارسلونا بسیار خوشحال است و روی آنچه می‌خواهد در آنجا به دست آورد تمرکز کرده است.

این دومین طوفان رسانه‌ای در طی یک ماه بود که گوندوغان را عصبانی کرد، پیش از این، این بازیکن صراحتاً از بازیکنان بارسلونا پس از شکست در ال کلاسیکو انتقاد کرده بود و همچنین گزارش‌هایی در مورد مشکلات سازگاری خانواده‌اش در شهر جدید، منتشر شده بود. سارا گوندوغان، همسر او، مجبور شد چنین گمانه‌زنی‌هایی را در ملأ عام رد کند تا از گسترش این جنجال جلوگیری کند، او مدعی شد که آن‌ها از زندگی جدید خود به خوبی لذت می‌برند و باشگاه نقش مهمی در کمک به آن‌ها برای سازگاری با محیط جدید، ایفا کرده است.

گوندوغان خود را به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی ژاوی تثبیت کرده و تاکنون ۱۷ بازی در این فصل انجام داده است، او همراه با بارسلونا، روز بیست‌پنجم نوامبر در لالیگا باید به مصاف رایو وایکانو برود.

کد خبر 704864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.