جنگ لیورپول و منچسترسیتی برای جذب ستاره آلمانی

به گفته منابع در آلمان، منچسترسیتی و لیورپول اکنون در رقابت برای جذب لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ هستند

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حالی که لیورپول خود را برای خروج احتمالی محمد صلاح در سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند، کلوپ روی جذب لروی سانه پافشاری دارد.

قرارداد سانه با بایرن فقط تا پایان فصل بعد اعتبار دارد و باواریایی‌ها در تلاش هستند تا مدت این همکاری را طولانی‌تر کنند، بایرن به شدت، گزارش‌ها مبنی بر اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد با سانه کند شده را رد کرده است، اما آن‌ها باید به علاقه تیم‌های دیگر به این بازیکن ۲۷ ساله، توجه داشته باشند.

کریستین فالک ادعا می‌کند که باشگاه قبلی سانه، منچسترسیتی، برای جذب دوباره این بازیکن، با لیورپول و کلوپ رقابت خواهد کرد، پس از از دست دادن مهاجمانی مثل کول پالمر و ریاض محرز که به ترتیب راهی چلسی و الاهلی شدند، سیتی با اضافه کردن جرمی دوکو از رن پست وینگر خود را تقویت کرد.

سانه در شش فصل گذشته، پنج بار قهرمان لیگ شده است، او دو بار با منچسترسیتی در فصل ۲۰۱۷-۱۸ و ۲۰۱۸-۱۹، و سه بار متوالی با بایرن مونیخ از زمان پیوستن به این تیم در فصل ۲۰۲۰-۲۱، عناوینی را فتح کرده است.

سانه و بایرن روز بیست‌وچهارم نوامبر در بوندسلیگا باید به مصاف کلن بروند و با برتری، امتیاز خود را با لورکوزن ژابی آلونسو، برابر کنند.

کد خبر 704862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.