راهپیمایی‌های بزرگ لندن و آمریکا زنگ بیدار باش نابودی اسرائیل است

امام جمعه موقت شهرستان نایین گفت: ملت‌ها درحال بیدار شدن هستند و امروز بزرگترین راهپیمایی‌ها در لندن و آمریکا درحال برگزاری است و اینها زنگ بیدار باش برای نابودی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام امیر شفیعی ظهر امروز _جمعه بیست و ششم آبان ماه_ در نماز جمعه این هفته شهرستان نائین با اشاره به بحث انتخابات، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام‌ها در دو مرحله ابتدایی و تکمیلی انجام شد و مرحله تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی در زمان مقرر پایان پذیرفت‌.

وی ادامه داد: سه عنوان رد صلاحیت‌، عدم احراز و تأیید صلاحیت برای کاندیدها وجود دارد که بنا بر مدارک موجود اقدام برای تأیید یا رد صلاحیت انجام می‌شود و کسانی هم ممکن است صلاحیت آنها احراز نشود.

امام جمعه موقت شهرستان نائین افزود: عدم احراز صلاحیت به معنای بد بودن کسی نیست که گاهی بگویند شخص رد شده است و در مرحله اول که بی سابقه بود، حدود ۱۰۶ نفر در مرحله اول ثبت‌نام و در مرحله دوم حدود ۷۲ مورد باقی ماندند.

وی در ادامه گفت: کسانی در این میان این آمار حدودی ۷۲ نفر، حدود ۶ نفر رد و حدود ۳۹ نفر تأیید شدند و باقی عدم احراز صلاحیت شدند و برخی از افراد نمی‌گویند که از این آمارها، بسیاری از افراد تأیید شدند.

حجت‌الاسلام شفیعی در ادامه به مسئله غزه و فلسطین اشاره و تصریح کرد: پس از ۱۵ مهرماه که عملیات طوفان الاقصی و شکست غیرقابل ترمیم و جبران رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، این رژیم برای ترمیم این شکست، به کشتار بی رحمانه بیش از ۵ هزار از زنان و کودکان مظلوم دست زد.

وی ادامه داد: آبروی اسرائیل در دنیا رفت و نمی‌تواند این آبروی رفته را بازگرداند و سازمان ملل بی‌خاصیت نیز اگر همواره اینگونه در میدان حاضر شود و کوتاهی کند، این نیز قابل جبران نیست و باید سازمان ملل با این چنین جنایاتی که با سلاح‌های ممنوعه انجام می‌شود برخورد کند.

حجت‌الاسلام شفیعی افزود: چرا مجامع بین المللی ساکت هستند؟ اگر کشورهای اسلامی همچنان که کشور ما در میدان ایستاده است و همچنان که رئیس جمهور در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در ریاض گفتند که در این جبهه نبرد و حقیقت، دو محور شرافت و شرارت وجود دارد.

وی با بیان اینکه ملت‌ها در حال بیدار شدن هستند، گفت: بزرگترین راهپیمایی‌ها امروز در لندن و آمریکا در حال برگزاری است و اینها زنگ بیدار باش برای نابودی اسرائیل است.

حجت‌الاسلام شفیعی در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص) کسی که برای برآورده کردن خواسته مریض تلاش کند، مانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان خود خارج می‌شود.

وی افزود: حضرت زینب (س) فقط برای مجموعه پرستاران الگو نیست و برای جامعه بشری و برای تمام مؤمنان الگو و اسوه است و صبر ایشان در مقابل مصیبت‌ها، مشکلات، سختی‌ها و تسلیم بودن نسبت به خداوند متعال مورد توجه و اهمیت است.

کد خبر 704860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.