اگر افراد با سلایق مختلف کاندیدا نشوند، انتخابات معنا ندارد

امام جمعه کاشان گفت: ممکن است کاندیدایی به میدان آمده باشد که با سلیقه ما منطبق نباشد، این یک فرصت است، تهدید نیست، اگر چنین افرادی به میدان نیایند انتخابات معنا ندارد، وقتی صحبت از رقابت در انتخابات می‌کنیم یعنی فضا باید به گونه‌ای باشد که همه اقشار پای صندوق رأی بیایند و مشارکت حداکثری باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کاشان اظهار کرد: در جنگ غزه متوجه شدیم که غیر از جبهه مقاومت، در عمل هیچ حکومتی از فلسطین حمایت نمی‌کند، برعکس به رژیم صهیونیستی کمک هم می‌کنند و برخی از کشورهای منطقه با حمایت آمریکا دست به این اقدام می‌زنند.

وی بر تکلیف دفاع از مظلوم تاکید کرد و افزود: مردم فردا بار دیگر برای دلگرمی مردم غزه به صحنه می‌آیند و خشم و انزجار خود را از صهیونیست‌ها نشان می‌دهند.

امام جمعه کاشان گفت: امروز بشر در خصوص وقایع اخیر رژیم منحوس صهیونیستی بیدار شده است، به گونه‌ای که در جای جای جهان موج عظیمی از بیداری نمایان است.

حسینی افزود: گرچه در گذشته صدها کشور رژیم صهیونیستی را پذیرفته بودند، اما اکنون جهانیان به برکت خون شهیدان بیدار شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز حرف مذاکره فریبنده است که باید جوامع اسلامی هوشیار باشند، چون آن‌ها به هیچ تعهدی پایبند نیستند.

امام جمعه کاشان در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بر اهمیت الگو گرفتن پرستاران از آن حضرت تاکید کرد و افزود: باید بدانیم زینب کبری (س) تمام بار عاشورا را به دوش کشید و ما نیز باید از فرهنگ بسیجی مراقبت کنیم.

حسینی همچنین به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور سلایق مختلف رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور سلایق مختلف رقم می‌خورد، تصریح کرد: موضوع انتخابات از این جهت مهم است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی از همه ما می‌خواهند در سلامت انتخابات مراقبت کنیم، سلامت انتخابات وظیفه ما است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه همه باید چشمان ناظر معنوی حفظ حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم، اظهار کرد: امنیت انتخابات و رقابت در انتخابات هم برای ما مهم است و ممکن است کاندیدایی به میدان آمده باشد که با سلیقه ما منطبق نباشد، این یک فرصت است، تهدید نیست، اگر چنین افرادی به میدان نیایند انتخابات معنا ندارد، وقتی صحبت از رقابت در انتخابات می‌کنیم یعنی فضا باید به گونه‌ای باشد که همه اقشار پای صندوق رأی بیایند و مشارکت حداکثری باشد.

کد خبر 704849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.