ظهور منجی عالم بشریت تنها راه نجات دنیا از شرارت‌ها است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: تنها راه نجات دنیا از شرارت‌ها ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کهکیلویه و بویر احمد، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری (س)، اظهار کرد: حضرت زینب نقش بسیار بزرگی در تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا داشت.

وی افزود: حضرت زینب (س) شخصیتی توانا ادیب و فصیح بود که زنان ما باید حجب و حیا را از آن حضرت بیاموزند، این بانوی بزرگوار در دفاع از امامت و ولایت با شجاعت وارد میدان شد.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با تبریک روز پرستار گفت: این شغل مقدس در خدمت مردم بوده و پرستاران شبانه‌روزی زحمت می‌کشند و کار آنها ثواب و اجر والایی دارد که پیامبر می‌فرماید؛ اگر کسی بیماری را حرمت کند در روز قیامت اجر و ثواب بالایی خواهد داشت.

وی به راهپیمایی فردا شنبه ۲۷ آبان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: کودکان غزه مورد اصابت موشک‌های آمریکایی و انگلیسی قرار می‌گیرند و صحنه‌های فجیع و وحشتناکی به بار آورده‌اند.

حسینی تصریح کرد: سازمان ملل دست نشانده کشورهای غربی و ستمگر است و تنها راه نجات دنیا در حال حاضر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی رژیم صهیونیستی در حال جنایت است که دنیای استکباری از آن حمایت می‌کند، اما در عوض مردم آزاده دنیا به خصوص مردم ایران اسلامی این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند که این نشانه بیداری مردم جهان است.

کد خبر 704845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.