نزاع دو جوان زاهدانی منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از قتل جوان ۱۷ ساله بر اثر نزاع و درگیری خیابانی در زاهدان، قاتل با اقدام به موقع پلیس در صحنه دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: هم‌زمان با اعلام وقوع یک فقره نزاع و درگیری در سطح یکی از خیابان‌های شهر زاهدان بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری ۱۳ شیرآباد به محل واقعه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پلیس با بررسی‌های اولیه در صحنه مشخص کرد دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان‌های شهر زاهدان با هم درگیر، که در این نزاع جوان ۱۷ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه و قلب به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدام به موقع و مؤثر تیم عملیاتی مأموران انتظامی در این واقعه افزود: با هوشیاری مأموران بلافاصله قاتل جوان در صحنه شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (چاقو) نیز از وی کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات شخصی، خاطرنشان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

کد خبر 704832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.