انفجار منزل مسکونی در پی نشت گاز در محله دهنو + فیلم

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انفجار منزل مسکونی در پی نشت گاز در محله دهنو خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع انفجار در یک منزل مسکونی دو طبقه ساعت ۲۳:۱۳ شامگاه _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در محله دهنو اصفهان به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۱۰ و ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل با قطع برق و گاز واحد مذکور، نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام و بلافاصله مصدومان این حادثه که زن و مردی ۵۰ ساله بودند را از داخل ساختمان خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در پی وقوع این انفجار مهیب، قسمت‌هایی از طبقه اول به صورت کامل تخریب شده، مقدار قابل توجهی از اثاثیه منزل آسیب دیده و شیشه‌های هر دو طبقه ساختمان و شیشه خودرو داخل حیاط نیز شکسته شده بود.

بگدلی ادامه داد: پس از اتمام عملیات و در بررسی‌های اولیه توسط اکیپ‌های عملیاتی حاضر، علت این حادثه نشت گاز در محل تشخیص داده شد و تحقیقات درخصوص دلایل و منشأ انتشار این گاز و چگونگی بروز انفجار در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نکات ایمنی در استفاده از لوازم گازی را جدی بگیرند و آگاه باشند که استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد و استفاده از شیلنگ گاز بدون بست یا با طول زیاد می‌تواند سبب نشت گاز و عواقب جبران‌ناپذیری شود.

کد خبر 704799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.