آئین غبارروبی مزار ۲۵ شهید عملیات محرم منطقه ۲ اصفهان برگزار شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: همزمان با سالروز حماسه و ایثار اصفهان (۲۵ آبان) آئین غبار روبی مزار شهدای محله دهنو به‌خصوص ۲۵ شهید عملیات محرم با حضور خانواده شهدا، مسئولان، مدیران شهری و اهالی محل و معتمدان برگزار شد.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری آئین غبارروبی مزار ۲۵ شهید عملیات محرم منطقه ۲ اصفهان اظهار کرد: شرکت کنندگان در این آئین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و غبارروبی قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای ۲۵ آبان ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا بسیار روحیه‌بخش و توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و ما امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌های خون شهدا هستیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: نسل جوان ما باید با حماسه روز اصفهان آشنا و قدر این نعمت سلامتی و امنیت را بدانند زیرا تا این دو نعمت از دست نرود انسان قدر آن را متوجه نمی‌شود.

آئین غبار روبی ۲۵ شهید عملیات محرم منطقه ۲ اصفهان برگزار شد

طبیبی تصریح کرد: امنیت کنونی ما مرهون رشادت‌های این عزیزان خفته در خاک است و ما توان جبران آن را نداریم.

به گزارش ایمنا، در این ویژه برنامه مادر شهید بهرام رضا زاده شهید عملیات محرم به ذکر خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت.

این برنامه با سرود حماسی، اجرای تئاتر با نمایش خاطرات یک مادر شهید و تقدیر از خانواده ۲۵ شهید عملیات محرم در محله دهنو و غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدای محله بابوکان به پایان رسید.

کد خبر 704776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.