طرح مطالعاتی احیای شهربازی رودسر در حال انجام است

شهردار رودسر گفت: طرح مطالعاتی احیای شهربازی این شهر در فضایی به مساحت هشت‌ هزار متر مربع توسط مشاور در حال انجام است و نقشه فاز نخست طرح تا پایان آبان‌ماه آماده می‌شود.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در گذشته پس از رشت دومین شهربازی مجهز گیلان در رودسر احداث شده بود اما به مرور زمان تعطیل شد.

وی با بیان احداث شهربازی مجهز و استاندارد یکی از مطالبات شهروندان رودسر است، افزود: طرح مطالعاتی احیای شهربازی رودسر نرسیده به ساحل خیابان شهدا در فضایی به مساحت حدود هشت هزار متر مربع در حال انجام است و نقشه فاز نخست طرح تا پایان آبان‌ماه آماده می‌شود.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: شهربازی قدیم این شهر در گذشته به صورت روباز احداث شده است و با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته، ساخت و ساز و احداث منازل مسکونی در اطراف آن انجام شده است در نظر داریم به منظور جلوگیری از سر و صدا و ایجاد مزاحمت برای ساکنان، سقف شهربازی را سرپوشیده احداث کنیم.

صفایی تصریح کرد: طرح احیا و تجهیز شهربازی رودسر با امکانات مناسب، به‌روز و استاندارد از طریق فراخوان عمومی در قالب BOT به سرمایه‌گذار و پیمانکار بخش‌خصوصی واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح احیای شهربازی، احداث سالن بولینگ در فضایی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع پیش بینی شده است، گفت: با احیای شهربازی رودسر سرانه اماکن تفریحی کودکان و نوجوان در این شهرستان تا حدود زیادی افزایش پیدا می‌کند و با توجه به اینکه این طرح نزدیک ساحل قرار دارد در جذب بیشتر گردشگر و رونق اقتصادی شهر نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 704774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.