استقبال سرمایه‌گذاران از غرفه منطقه آزاد قصرشیرین در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین از استقبال سرمایه‌گذاران و کارآفرینان داخلی و خارجی از غرفه منطقه آزاد قصرشیرین و امضای 5 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس 2023 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نادری روز پنجشنبه بیست و پنجم آبانماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: منطقه آزاد قصرشیرین با دو هدف اساسی برند سازی و ارائه ۶۶ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۲۳ در جزیره کیش حضور فعال و پر رنگی داشت.

وی به حضور بیش از ۳۰۰ شرکت و بنگاه اقتصادی شامل نهادهای دولتی و بخش خصوصی، بانک‌ها و بیمه‌ها در این نمایشگاه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بین المللی در کنار معرفی برند منطقه آزاد قصرشیرین، به معرفی دو مرز رسمی و بین‌المللی پرویزخان و خسروی به عنوان پایانه‌های صادراتی و مسافرتی این مجموعه پرداختیم.

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه، ۶۶ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری ارائه شد که با استقبال ویژه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی روبرو شد.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه موفق شدیم بیش از ۳۰ نشست کاری با مؤسسات دولتی و خصوصی برگزار کنیم و ۵ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک را منعقد نمائیم.

کد خبر 704768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.