ایران ۴ _ هنگ‌کنگ ۰ / پیروزی آسان شاگردان ژنرال در پایتخت

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مقدماتی جام‌جهانی مقابل هنگ‌کنگ قرار گرفت و با چهار گل میهمان خود را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸:۰۰ امروز _پنج‌شنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا و جام‌جهانی ۲۰۲۶ به مصاف همدیگر رفتند.

مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ

ورزشگاه: آزادی تهران

کوبل‌داوری: محمد نظمی نصرالدین (داور وسط از مالزی)، محمد بن‌خلیل و عارف بن‌عبدالراسید (کمک‌داوران اول و دوم) و یاسین بی‌توان (داور چهارم)

گل‌ها:

سردار آزمون (دقایق ۱۲ و ۱۵- ایران)، مهدی طارمی (دقیقه ۸۷- ایران)، رامین رضائیان (دقیقه ۲+۹۰- ایران)

کارت‌زرد: نام یوئه (دقیقه ۱۳- هنگ‌کنگ)، لام‌هین تینگ (دقیقه ۳۸- هنگ‌کنگ)، شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۸۱- ایران)

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضائیان، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس (از دقیقه ۷۰- امید ابراهیمی)، علیرضا جهانبخش (از دقیقه ۷۴- رضا اسدی)، محمد محبی (از دقیقه ۷۰- مهدی ترابی)، مهدی طارمی (از دقیقه ۱+۹۰- محمدجواد حسین‌نژاد) و سردار آزمون (از دقیقه ۹۰- کریم انصاری‌فرد).

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ:

تسه، لئونگ، نونز، وو، تان، اور، لام، لی، پون، اوال و یوئه.

سرمربی: یورن اندرسون

شرح بازی و گل‌ها:

۱ - ۰ (سردار آزمون، دقیقه ۱۲): حمله از جناح چپ محبی را به نزدیکی‌های خط عرضی زمین رساند و او با یک پاس کات بک آزمون را در نزدیکی‌های نقطه پنالتی صاحب توپ کرد و او با یک ضربه دقیق، دروازه هنگ کنگ را باز کرد.

۲ - ۰ (سردار آزمون، دقیقه ۱۵): از جناح چپ تیم ملی حملات ایران متمرکز شد و سردار دوباره با یک پاس کات بک اما این بار روی خط ۶ قدم کار آسانی برای باز کردن دروازه حریف داشت.

۳ - ۰ (مهدی طارمی، دقیقه ۸۷): چهلمین گل مهدی طارمی با پاس سردار آزمون در داخل قوس نیمه زمین شروع شد و او با نفوذ به داخل محوطه و ضربه پای چپ دقیق توپ را به دور از دست‌های دروازه‌بان و به تور دروازه رساند.

۴ - ۰ (رامین رضائیان، دقیقه ۲+۹۰): حرکت انفرادی طارمی پشت محوطه با خطای بازیکن هنگ کنگ متوقف شد رامین رضاییان و احسان حاج صفی پشت توپ قرار گرفتند رامین با یک ضربه دقیق و غافلگیر کننده توپ را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

دقیقه ۷: پاس در عمق برای سردار آزمون بین سه مدافع هنگ‌کنگ به این مهاجم رسید و او با جا گذاشتن دروازه‌بان، توپ را به تور رساند اما داور پیش از این به دلیل پرچم کمک خود دستور به توقف بازی داده بود.

دقیقه ۲۶: ضربه مهاجم ما درازکش توسط دروازه‌بان سرخ‌پوشان دفع شد و توپ برگشتی توسط جهانبخش به محوطه رسید اما ضربه سر طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: پاس بلند و پشت مدافعان در نزدیکی‌های شش قدم به طارمی رسید اما با ضربه سرضرب او توپ روی پایش جفت‌وجور نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: حرکت انفرادی و زیبای جهانبخش با پاس رامین رضاییان در محوطه هنگ کنگ چیزی نمانده بود دروازه سرخپوشان را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

کد خبر 704737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.