غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فلسطین جاودان خواهد ماند و سیاستی که باید مدفون شود سیاست استکبار است، غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر حسین سلامی عصر امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار استان اصفهان اظهار کرد: هر سرزمینی و هر قومی با عناصر مشخص و برجسته‌ای شناخته می‌شوند، هر سر زمین دارای یک شخصیت خاص است، عناصری توصیف کننده اسکله مردم یک سرزمین است، اصفهان نماد نصف جهان است و همیشه مترادف شکوه بوده و همزاده عظمت تلقی می‌شود، این استان دارای تاریخ درخشانی در عصرهای متعلق به اسلام است و همچنین در تاریخ تمدن ایران‌زمین یک نشان پر افتخار است. این سرزمین مکانی برای رویش شکوفه‌های دل‌انگیز فقاهت بوده و سرزمین عالمان و دانشمندان جاودان با آوازه‌های جهانی است.

وی افزود: اصفهان سرزمین هنری است که جهان را مبهوت جلوه‌های خود ساخته است، این استان سرزمین حماسه‌ها و مردانی با فرهنگی پیشتاز در مجموعه کشور است، این شهر را به واسطه شهیدان سردار احمد کاظمی، حسین خرازی، ابراهیم همت و مصطفی روانی پور اهالی آسمان بهتر از اهالی زمین می‌شناسند و بیست‌وپنجم آبان سال ۶۱ یک جلوه بی همتا برای استان اصفهان ساخت.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ۲۵ آبان سال ۶۱ اصفهان بسیاری از فضیلت‌ها را معنا کرد و توصیف‌گر واژه‌هایی بود که ایمان و معرفت با آن تعریف می‌شوند، آن روز اصفهان ایثار، شهادت طلبی و ولایت مداری را با اجسام مطهر شهدا تفسیر کرد. بعد از ۲۵ آبان تعداد بیشتری از مردم صف بستند تا به جبهه‌ها اعزام شوند تا جایشان خالی نماند. عاشورا آن روزها در حال تکرار شدن بود و از پی خود عشق و معرفت می‌آفرید و اصفهان به واسطه این درخشش با ۲۳ هزار شهید جاودان ماند.

سلامی تصریح کرد: شهدا ایران را سربلند کردند و به اسلام حیات و جاودانگی بخشیدند و اجازه ندادند یک جهان دشمن ملت ایران را تحقیر کنند، همه قدرت‌های دنیا علیه ایران بودند، زیرا می‌دانستند اگر امکان تداوم انقلاب فراهم شود جهان استکبار آرامش نخواهد داشت و نمی‌تواند بر سرنوشت مسلمانان چیره شود، استکبار می‌دانست همزیستی با اسلام در عالم سیاست معنایی ندارد زیرا اسلام مانند نور در نبرد با ظلمت همواره پیروز است.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان با شایستگی نشانگر تحقق اراده الهی بود و جهان اصفهان را با این ویژگی‌ها می‌شناسند و نصف جهان یعنی نیمه حق عالم، در این شهر اهل بیت (ع) از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، در این سرزمین اسلام همیشه می‌درخشد. امروز مستکبران عالم دست به دست هم دادند و در یک نمایش شرم‌آور با خفت مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌ها به جنگ کودکان رفتند تا به جهان نشان دهند که قدرتمند هستند، این موضوع برای قدرت‌های بزرگ شرم‌آور است.

غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

سرلشکر سلامی ادامه داد: قدرت‌های استکباری هرگاه دیوانه‌وار عمل می‌کنند زمان مرگ آنها رسیده است، امروز صحنه نشان می‌دهد این قدرت‌های استکباری به فروپاشی نزدیک شده‌اند و زودتر از وعده ۲۵ ساله از بین خواهند رفت، دشمنان نمی‌توانند اراده ملت فلسطین را از بین ببرند در حالی که مردمان این سرزمین با روحیه مقاومت از قرآن آموخته‌اند که راه سعادت مسلمانان از استقامت در میدان می‌گذرد و فلسطین خواهد ماند و سیاستی که باید مدفون شود سیاست استکبار است. غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.

وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید عذاب الهی بر مستکبران در جایی که فکر نمی‌کنند بر آنها وارد خواهد شد، ما مطمئنیم روزی فرا خواهد رسید رژیم صهیونیستی از ترس مسلمانان خانه‌های خود را با دست‌های خود خراب می‌کنند، امروز جوانان فلسطینی تانک‌های زرهی رژیم صهیونیستی را منهدم می‌کند و این تازه آغاز ماجرا است. امروز آشفتگی و هراس و آینده‌ای مبهم در رژیم صهیونیستی پراکنده شده است سرزمینی که دیگر جای زندگی نیست و مهاجرت معکوس آغاز شده است، بنابراین مظلومیت این مردم شرافتمند غزه سرانجام کار خود را به سرانجام خواهد رساند، روزهای پیروزی نزدیک است همانگونه که طوفان الاقصی از جایی که دشمن محاسبه نمی‌کرد فرارسید.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: یک جهان امروز در مقابل آمریکا و شرکایش ایستاده است، از خداوند برای مردمان فلسطین پیروزی را آرزومندیم.

کد خبر 704714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.