نیروهای قراردادی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  بیمه تکمیلی می‌شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همه کارمندان و راهبرانی که با وضعیت قراردادی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند از بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، داریوش امانی امروز _ پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در حاشیه سفر خود به استان و بازدید از گردنه خُلک، اظهار کرد: اگر امروز استان چهارمحال و بختیاری بر خود می‌بالد و یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه (شامل ۱۳۹ پروژه) آماده افتتاح و نزدیک به همین رقم نیز پروژه آماده آغاز عملیات دارد نشان دهنده فعالیت تک تک همکاران در این اداره است.

وی افزود: چند نکته از جمله معیشت، مسکن، تبدیل وضعیت و یک شکل شدن وضعیت استخدامی نیروهای راهداری همیشه دغدغه این مجموعه در کشور بوده که در حال رایزنی هستیم اما حل مشکل استخدامی تاکنون در مجلس به تصویب نرسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اما از سال گذشته مصوب شده کسانی که در طول راه‌ها آسیب دیدند و یا خانواده افرادی که جان خود را از دست دادند نیز از مساعدت‌های سازمان بهره‌مند شوند.

روزانه ۱۰ هزار خدمت در جاده‌ها به مردم ارائه می‌شود

وی با اشاره به اینکه در کل کشور ۴۵ هزار میلیارد تومان پروژه در حال کار است، ادامه داد: سازمان راهداری در کل کشور روزانه ۱۰ پروژه را آماده افتتاح می‌کند و روزانه ۱۰ هزار خدمت در جاده‌ها به مردم ارائه می‌دهد.

امانی اظهار کرد: متأسفانه ناوگان مسافر در کل کشور با مشکلاتی همراه است که تبدیل به دغدغه اصلی ما شده و در صدد هستیم تا تعدادی اتوبوس وارد کنیم اما در عین حال ۱۲۸ میلیون نفر مسافر در طول سال در کشور جابه‌جا و ۵ میلیارد پلاک در جاده‌ها قرائت می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: شبکه حمل بار به صورت شبکه‌ای و موی‌رگی سالانه بیش از ۵۵۰ میلیون تن بار در کشور جابه‌جا می‌کند و کالاهای اساسی را از بنادر جنوبی به دورترین نقاط کشور می‌رساند.

وی در پایان خبر خوشی به کارکنان قراردادی داد و گفت: همه کارمندان و راهبرانی که با وضعیت قراردادی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند نیز از بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 704713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.