دستگیری و احضار ۳۱ فرد شرور در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در راستای طرح دو روزه مقابله با اراذل و اوباش، هشت فرد شرور دستگیر و ۲۳ نفر نیز در این شهرستان به پلیس امنیت احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح دو روزه برخورد با اراذل و اوباش، شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در این طرح هشت نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت باعث مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم عمومی می‌شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: در این راستا ۲۳ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد گرفته شد.

وی تصریح کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت‌نمایی و هنجارشکنی به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با قدرت و قاطعیت و بدون هیچ‌گونه مماشاتی با این قانون‌شکنان برخورد می‌کند.

کد خبر 704706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.