اجرای ۲۹۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از پاتوق خدمت بسیجیان در ۱۲ حوزه خبر داد و گفت: ۲۹۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سرهنگ کریم اکبری امروز _ پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۹۰ عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در کاشان با حضور ۱۲۰ هزار بسیجی اجرا می‌شود.

وی از اجرای ۲۹۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در ۱۷۰ پایگاه‌های مقاومت بسیج، ناحیه و حوزه‌های مقاومت این شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای جهادی و ۱۷ یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کاشان است که در قالب تیم‌های جهادی در طول این هفته اجرا می‌شود.

اکبری بیان کرد: محور برنامه‌های امسال هفته بسیج با شعار «بسیج امید ملت ایران» در راستای جهاد تبیین، خدمت‌رسانی به مردم، بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلا و در سطح محلات، اقشار و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان اجرا می‌شوند و تمام این برنامه‌ها از مردم و برای مردم است.

وی اضافه کرد: بسیج شجره طیبه و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که مردم را برای تمدن بزرگ اسلامی پای کار آورده و اکنون درختی تنومند و باروری شده که در کاشان ۲۱ قشر را پای کار انقلاب و نظام ساماندهی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان تصریح کرد: امروز بسیج به نیرویی تبدیل شده است که در هرکجا نیاز باشد به سرعت است وارد عرصه می‌شود و همواره اثر گذار در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و خدمت رسانی به مردم بوده است.

اکبری تاکید کرد: محوری‌ترین فعالیت بسیج را خدمت به مردم است که در حوزه‌های مختلف تبلور داشته است و این هفته نیز ویژه‌تر با دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، همایش‌های بسیجی، برگزاری دو المپیاد در خفت رشته ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی، رویدادهای رسانه‌ای اعزام راهیان نور، میثاق با شهدا و تجلیل از حافظان قرآنی اجرا می‌شود.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس در برخورد با منافقین، خنثی کردن فتنه‌ها، عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و بسیاری از عرصه‌ها بسیج این شجره طیبه مردمی حضور داشته و خوش درخشیده است.

کد خبر 704664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.