ارائه آموزش‌های ترافیکی به ۱۵۰۰ دانش‌آموز اصفهانی

مسئول آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای آبان تاکنون ۱۵۰۰ دانش آموز مقاطع دبستان و راهنمایی در قالب ۳۵ مرکز آموزشی از آموزش‌های ترافیکی پارک آموزش ترافیک آبشار بهره‌مند شدند.

نرگس یال‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارائه آموزش‌های ترافیکی شامل آشنایی با مفاهیم و معانی چراغ راهنمایی و رانندگی و تابلو و علائم عبور از گذرگاه‌های عابرپیاده، تردد در پیاده‌رو، تقاطع‌ها، پل‌های عابرپیاده و مجموعه نکات و مباحث ایمنی دوچرخه‌سواری و تردد در سطح معابر شهری از جمله موضوعات آموزشی ارائه شده توسط مربیان پارک‌های آموزشی است.

وی با اشاره به تصادفات کودکان و نوجوانان، ناشی از کم‌توجهی برخی رانندگان در رعایت قوانین حق تقدم عبور و احتیاط در رانندگی گلایه کرد و افزود: توسعه آموزش‌های ترافیکی و ارتقای فرهنگ ترافیک در افزایش ایمنی کودکان و نوجوانان مؤثر و موجب کاهش سوانح و حوادث برای این طیف جامعه خواهد بود.

مسئول آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برترین سن یادگیری مفاهیم ترافیکی از شش تا ۹ سال و مقاطع پیش‌دبستان و دبستان است که می‌تواند در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات کودکان و نوجوانان اثرگذار باشد.

یالوردی اضافه کرد: از ابتدای آبان تاکنون ۱۵۰۰ دانش‌آموز مقاطع دبستان و راهنمایی در قالب ۳۵ مرکز آموزشی از آموزش‌های ترافیکی پارک آموزش ترافیک آبشار بهره‌مند شدند.

کد خبر 704648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.