تجمع محکومیت جنایات اسرائیل در غزه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع محکومیت جنایات اسرائیل و نسل‌کشی در غزه، در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجمع باشکوه مردمی حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه روز شنبه بیست‌وهفتم آبان در شهر کرمانشاه رأس ساعت ۹:۳۰ مقابل مسجد جامع کرمانشاه و با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار خواهد کرد.

وی افزود: با گذشت نزدیک به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی و شکست غیرقابل ترمیم و فروریختن هیمنه رژیم اشغالگر صهیونیستی، قتل‌عام و کشتار مردم بی‌دفاع غزه کماکان ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا آبروی رفته را برگرداند.

حجت‌الاسلام عبدی بیان کرد: از تمام گروه‌ها دعوت می‌شود با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار هم‌دردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب‌دیده غزه شوند.

کد خبر 704592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.