۳ کرمانشاهی در جمع برگزیدگان کشوری کتاب‌خوانی

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از حضور سه کرمانشاهی در جمع فعالان و برگزیدگان کشوری عرصه کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدامین بهرامی با اشاره به برگزاری مراسم سی‌ویکمین هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده هفته کتاب و کتاب‌خوانی در تمام استان‌ها با برنامه‌ریزی منسجم از روز بیست‌وسوم آبان آغاز به کار کرده‌اند؛ بر همین اساس استان کرمانشاه با حدود ۳۶۰ برنامه در استان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: بیست‌وچهارم آبان هم‌زمان با روز کتاب و کتاب‌خوانی، مراسم گرامیداشت فعالان این حوزه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان تهران برگزار شد، از این افراد در سراسر کشور تقدیر شد که در این مراسم سه برگزیده از استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: الهام خنجر، کتابدار کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزیده در حوزه گروه‌های خاص، بهرام عظیمی، کتابدار کتابخانه سیار شهرستان هرسین و کمند جعفری به عنوان کتاب‌خوان برتر شهر کرمانشاه از فعالان برگزیده عرصه کتاب در سال ۱۴۰۲ طی مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار بودند.

کد خبر 704590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.