جامعه ایثارگران باید در تمام دستگاه‌ها تکریم شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: انتظار می‌رود که جامعه ایثارگران در تمام دستگاه‌ها تکریم شوند و بهترین دستاوردی که باید از آن صیانت شود، جامعه شهدا و ایثارگران و صیانت از خانواده شهدا و ایثارگران، بخش اصلی این هدف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود احمدی‌نیا شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ضمن بزرگداشت روح ملکوتی امام خمینی (ره) و ۲۲۰ هزار شهید جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: یاد و خاطره ۳۴ هزار شهید استان اصفهان، شهدای غزه و به ویژه شهدای بیست‌وپنجم آبان، روز حماسه و ایثار مردم ولایت‌مدار اصفهان را گرامی می‌داریم.

وی ضمن تقدیر از حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، افزود: تمام ملت عزیز شهر اصفهان در ادوار گذشته در جهاد و امروز نیز در جهاد خودکفایی در مسیر توصیه‌های حضرت امام با تمام وجود از انقلاب اسلامی صیانت کرده و می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استانبا بیان اینکه مردم اصفهان هر آنچه که دارند را برای پاسداری از نظام هدیه دادند، تصریح کرد: در این روز، بیش از ۳۷۰ شهید عزیز تشییع و ۱۸ هزار عزیز دیگر اعزام شدند.

وی ادامه داد: حاضر بودن افراد در مراسم امشب نشان از حاکم بودن همبستگی و همدلی در مجموعه استان دارد و اگر این افراد از فرزند شهیدان گرانقدر نباشند، منصوب دوم شهید هستند.

احمدی‌نیا با بیان اینکه تمام جمعیت اصفهان جزو جامعه ایثارگران هستند، گفت: آمار جمعیتی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اصفهان حدود ۱۳ هزار نفر است.

وی اضافه کرد: صیانت از دستاوردهای انقلاب و سیاست‌های کلی نظام از مطالباتی است که مد نظر قرار دارد و ۸۵ درصد خانواده‌های ایثارگران و شهدا از بعضی از دفاتر این بنیاد اطلاع ندارند و مطالبه‌ای نداشتند، اما تنها دغدغه آنها این است که در دولت آیت‌الله رئیسی، عدالت را در مجموعه کشور ببینند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه عدالتی که امروز شعار دولت است باید در تمام کشور حاکم شود و تمام افراد از آن بهره‌مند شوند، اظهار کرد: انتظار می‌رود که جامعه ایثارگران در تمام دستگاه‌ها تکریم شوند و بهترین دستاوردی که باید از آن صیانت شود، جامعه شهدا و ایثارگران است و صیانت از خانواده شهدا و ایثارگران، بخش اصلی این هدف است.

وی افزود: امید است همچون دو سال گذشته، حمایت‌هایی صورت گیرد تا در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی نظام در عدالت قدم برداریم.

کد خبر 704516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.