رژیم صهیونیستی الفبای انسانیت را نمی‌فهمد

فرماندار سنندج گفت: رژیم صهیونیستی الفبای انسانیت را نفهمیده و این واقعیت باید برای نسل جوان امروزی تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ضداستکباری در شهر سنندج، اظهار کرد: حدود ۴۰ روز است که یک جنایت بزرگ در غزه شکل گرفته و رژیم صهیونیستی همچنان در حال کشتار است.

وی افزود: افرادها و حکومت‌هایی که به بهانه دفاع از حقوق بشر منافعشان را تأمین کرده و در هر جایی که منافعشان به خطر افتاده و طبل دفاع از بشریت سر داده، امروز لال و سکوت کرده‌اند.

فرماندار سنندج، جنایات رژیم صهیونیستی را حاصل پشتیبانی آمریکای خبیث دانست و تصریح کرد: اگر حمایت‌های این جنایتکاران نباشد، ۲۴ ساعت در برابر غزه دوام نخواهند آورد.

عسکری با انتقاد از اینکه این‌روزها سلبریتی‌ها، اقشار خاص، نخبگان، ورزشکاران و غیره چرا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به میدان نمی‌آیند و سینه چاک نمی‌کنند؟ گفت: وجدان‌ها را بیدار کنید و باید به صورت زنجیره‌ای این محکومیت به گوش جهانیان برسد و اصحاب رسانه نقشه‌های شوم آنان را منعکس کند.

وی با تاکید بر اینکه همه با هم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه مردمی کمک کنند، افزود: این تجمع بهترین فرصت برای انعکاس نیت‌های خباثت‌آلود رژیم خبیث و کودک‌کش اسرائیل است.

فرماندار سنندج خواستار تولید محتوا برای نسل جوان و نشان دادن خباثت اسرائیلی‌ها شد و تاکید کرد: باید پویش‌های مختلف ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به راه بیفتد.

عسکری گفت: پیشنهاد می‌شود که راهپیمایی صبح روز شنبه هفته آینده ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب برگزار شود.

کد خبر 704463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.