ایجاد ساختار مردمی‌سازی در دستور کار دولت سیزدهم

استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم یکی از شعارهای اصلی و اساسی خود را در فضای پیش روی کشور و در دوره و زمان مدیریتی خود، تاکید و ایجاد ساختار مردمی سازی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان‌_در مراسم تجلیل از مؤسسه‌های خیریه و تشکل‌های مردمی که در سالن اجتماعات لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خیرین و افراد خدمت گذار به محرومین به برکت حضور در این فعالیت‌ها باب توسعه رحمت الهی بر روی زمین هستند.

وی اضافه کرد: خیرینی که به توصیه‌ها در انجام امور خیر التزام دارند، به نوعی سربازان گمنام الهی در جهت دستگیری از عائله خداوند بر زمین هستند و حضور در چنین جمعی مایه افتخار است.

اعلایی ادامه داد: استان قزوین به عنوان یکی از مهدهای زیستی مؤمنین در حوزه انجام کار خیر و توسعه نیکی در جامعه به عنوان یکی از مختصات جامعه دینی و ایمانی همواره پیش قدم بوده است و به عنوان خدمتگذار کوچک مردم از همه کسانی که در این مسیر نقش آفرینی می‌کنند و متعهدانه و دلسوزانه بخشی از مشکلات جامعه را بر دوش می‌کشند و مسائل را حل می‌کنند، سپاسگزارم.

استاندار قزوین در ادامه سخنانش گفت: دولت سیزدهم یکی از شعارهای اصلی و اساسی خود را در فضای پیش روی کشور و در دوره و زمان مدیریتی خود، تاکید و ایجاد ساختار مردمی سازی قرار داده و تلاش می‌کند در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌هایی که نیاز به وسعت و عمق حضور است از ظرفیت مردم به نحو احسن استفاده کند.

اعلایی افزود: استان قزوین در خیلی از حوزه‌های مردمی سازی تجربه‌ها و نتایجی موفقی را به دست آورده است که یکی از مهم‌ترین آنها را می‌توان رتبه نخست استان قزوین در کاهش تصادفات جاده‌ای با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی معرفی کرد.

وی ادامه داد: استان قزوین در زمینه نظارت و ساماندهی اتباع غیرمجاز به دنبال استفاده از گروه‌های مردمی است و قرار است این اقدام به عنوان یک الگو در سطح کشور طراحی شود و ظرفیت‌های این حوزه را شکوفا و مشکلات آن را برطرف کند.

کد خبر 704460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.