حمایت از مربیان ملی و بین‌المللی برای پرورش قهرمانان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: اگر حمایت همه‌جانبه از مربیان ملی و بین‌المللی باتجربه و عنوان‌دار سیستان و بلوچستان، صورت گیرد، قطعاً با تمام وجود به پرورش قهرمان خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس شیبک امروز _چهارشنبه ۲۴ آبان‌_ در اولین همایش تجلیل از مربیان پرافتخار ملی و بین‌المللی سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه در حوزه ورزش قهرمانی سیستان و بلوچستان شاهد موفقیت‌های ملی و بین‌المللی بودیم، تلاش شبانه‌روزی مربیان باتجربه و ارزشمند استان بوده است.

وی ادامه داد: گردهمایی مربیان ملی و بین‌المللی استان سیستان و بلوچستان و تجلیل از سرمایه انسانی ارزشمند ورزش استان، از افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان، دعوت از مربیان تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری و ارتقای سطح دانش مربیان در دو بخش آقایان و بانوان است.

وی گفت: وقتی مربیان ورزشی استان سیستان و بلوچستان با علم روز ورزش و دوره‌های آکادمیک پیش بروند، یقیناً قهرمانان بیشتری در رشته‌های مختلف ورزشی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

شیبک خاطرنشان کرد: اگر حمایت همه‌جانبه از مربیان ملی و بین‌المللی باتجربه و عنوان‌دار سیستان و بلوچستان، صورت گیرد، قطعاً با تمام وجود به پرورش قهرمان خواهند پرداخت.

کد خبر 704457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.