فعالیت ۷۰ موسسه خیریه شناسنامه‌دار در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل ۷۰ موسسه خیریه شناسنامه‌دار و ۱۶۰ مرکز نیکوکاری مشغول به فعالیت‌های خیرخواهانه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد ظهر امروز _چهارشنبه بیست و چهارم آبان _ در جلسه شورای مدیران کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: در سطح استان ۷۰ مؤسسه خیریه شناسنامه دار و ۱۶۰ مرکز نیکوکاری مشغول به فعالیت‌های خیرخواهانه هستند که بزودی مراسم تجلیل از کارهای خیرخواهانه این عزیزان طی یک آئینی با حضور مسئولان و میهمانان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای این مراسم ۷۰ مؤسسه خیریه شناسنامه دار شناسایی و دعوت شده و در کنار آن فعالان ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز حضور خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: مقدمات برگزاری این آئین با تلاش دست‌اندرکاران و مجموعه دستگاه‌های اجرایی فراهم شده که امیدواریم ۲۹ آبان‌ماه این مراسم با حضور بیش از ۳۵۰ میهمان استانی و مسئولان کشوری برگزار شود.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: با تدبیر کمیته امداد در برخی از استان‌ها این آئین تکریم طراحی و تدارک دیده شده و ما نیز ۲۹ آبان ماه میزبان خیران و فعالان این عرصه در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: در گذشته برای مفاخر و شخصیت‌های هنری، اجتماعی و فرهنگی این استان آئین‌های گرامی‌داشت متعددی برگزار شده بود که در تداوم این امر ارزشمند آئین تکریم از خیریه‌ها نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تکریم ارباب رجوع و مراجعین را بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: باید از هر فرصت برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کنیم و با وجود تنگناهای مالی شایسته است با اخلاق نیکو و روی گشاده پذیرای مددجویان و خانواده‌های نیازمند باشیم.

حسین‌نژاد افزود: معاونین کمیته امداد در چهار ماهه پایانی سال پیگیر توافقنامه‌ها و جذب اعتبارات ملی و استانی باشند تا در کمترین زمان تخصیص و جذب منابع رقم بخورد.

وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن برای پروژه‌های مسکن قرار است زمین‌های مناسب در محدوده روستاها اختصاص یابد تا روستاییان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد از این زمین‌های رایگان برای ساخت مسکن استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: این منابع صرف پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام کمیته امداد در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند خواهد شد تا بتوانیم بخش عظیمی از دغدغه‌های آنان را رفع کنیم.

کد خبر 704456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.