توزیع  ۸ هزار جلد کتاب میان مدارس روستایی خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به توزیع هشت هزار جلد کتاب میان مدارس، گفت: توسعه کتابخوانی میان دانش‌آموزان روستایی و فراهم‌سازی فضای کتابخانه در مدارس این مناطق از برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اهواز، مسعود حمیدی‌نژاد امروز چهارشنبه _بیست و چهارم آبان_ در آئین بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: طی یک هفته اخیر هشت هزار جلد کتاب و ۳۰۰ قفسه کتاب در بین مدارس روستایی خوزستان توزیع شد.

وی افزود: توسعه کتابخوانی در بین دانش آموزان روستایی و فراهم سازی فضای کتابخانه در مدارس این مناطق را از برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در دنیای فناورانه امروز هیچ چیز نمی‌تواند جای کتاب را بگیرد و آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های ترویج دهنده کتابخوانی در بین قشر کودک و نوجوان است.

حمیدی‌نژاد با تاکید بر اینکه مطالعه موجب پرورش اندیشه می‌شود، تصریح کرد: در دنیای امروز که با استفاده از مطالب و تبلیغات مختلف تلاش می‌شود در فضای مجازی نسل جوان و نوجوانان را در این فضا محصور کند و تفکر آن‌ها در این فضا در دست بگیرد مطالعه مستمر قرآن می‌تواند انسان را به بالندگی برساند که در هیچ فضایی نمی‌توان به این مهم رسید.

کد خبر 704441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.