کشف محموله ۴۰ میلیارد ریالی لوازم یدکی قاچاق از یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از لوازم یدکی وسایل نقلیه قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی از یک انبار در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود از دپوی لوازم یدکی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی محل با هماهنگی و اخذ مجوز مرجع قضائی به همراه نماینده گمرک و اداره صنعت، معدن و تجارت انبار مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف ۲۱۹۱ قطعه لوازم یدکی خارجی در این انبار گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد انبار مذکور از نهم آبان غیرفعال بوده و ورود و خروج کالاها به این انبار نیز در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است، همچنین قطعات موجود در انبار بدون شناسه کالا و کد رهگیری بودند که به موجب قانون مشمول جرم قاچاق می‌شوند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: کالاهای کشف‌شده توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و در این زمینه پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 704429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.