کمک ۲ میلیارد تومانی مدیریت‌ شهری قزوین برای برپایی اردوی راهیان نور

رئیس شواری اسلامی شهر قزوین از مساعدت دو میلیارد تومانی مدیریت شهری قزوین برای برگزاری اردوی راهیان نور خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مساعدت دو میلیارد تومانی مدیریت شهری قزوین به برگزاری اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت کار بزرگی در مسیر راهیان نور انجام می‌شود و به همین خاطر باید تا جایی که توان داریم، در این حوزه مساعدت کنیم.

وی با بیان اینکه هزینه در این مسیر سرمایه‌گذاری است، افزود: برای برگزاری راهیان نور هرچه مساعدت و حمایت شود و شاهد افزایش حضور جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف در این برنامه باشیم، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در همه بخش‌ها نظاره‌گر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم داعیه‌دار کار فرهنگی باشیم، اما نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌تفاوت باشیم و کاری در این زمینه انجام ندهیم؛ بنابراین اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با افزایش رقم مساعدت به برگزاری اردوهای راهیان نور از یک میلیارد تومان به دو میلیارد تومان موافقت کردند.

فرمانی بر لزوم نظارت دقیق شهرداری بر هزینه کرد اردوهای راهیان نور تأکید کرد و ادامه داد: باید کمیسیون فرهنگی شورا به همراه سازمان فرهنگی ورزشی بر این حوزه نظارت داشته باشند.

وی از تشکیل کمیته حسابرسی در شورای اسلامی شهر قزوین با هدف ارتقای نظارت مالی و عملکردی و بهبود انضباط و شفافیت مالی خبر داد و افزود: کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی شوراهای اسلامی شهر از ارکان اصلی نظارت مالی و عملکردی در شهرداری‌ها به شمار می‌روند و اثربخشی آنها زمینه ارتقای پاسخگویی مدیریت شهری به شهروندان و نمایندگان قانونی و منتخب را فراهم می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: این کمیته وظیفه نظارتی، حسابرسی و پایش را دارد و بر همین اساس در جلسه هیئت رئیسه شورا مقرر شد تا این کمیته با حضور سه نفر از اعضای شورا شامل محسن حق‌شناس نایب‌رئیس شورای شهر قزوین، مهدی مهدی‌خانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر، بنده و با حضور دو تن از کارشناسان حوزه حسابرسی تشکیل شود و آغاز به کار کند.

کد خبر 704403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.