ایران با شکست استرالیا قهرمان شد

تیم ملی تکواندوی ایران با شکست استرالیا به مقام قهرمانی جام جهانی تکواندو دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز دوم رقابت‌های جام‌جهانی تکواندو که به صورت تیمی برگزار می‌شود، امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ با برگزاری رقابت‌های مردان در شهر گویانگ کشور کره‌جنوبی پیگیری شد و تیم ملی کشورمان با شکست تمام حریفان خود به مقام قهرمانی رسید.

در رقابت‌های امروز تیم کشورمان با ترکیب میرهاشم حسینی، امیرمحمدبخشی و ابوالفضل جلالی ابتدا با نتیجه دو بر یک در راند شماری از سد کره‌جنوبی حریف دیرینه خود گذشت و در ادامه دو بر صفر برزیل را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در مسابقه نهایی به مصاف استرالیا رفتند و در این دیدار نیز موفق به برتری دو بر صفر شدند و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر بردند. در پایان این رقابت‌ها تیم ایران جایزه ۲۰ هزار دلاری را دریافت و استرالیا با کسب عنوان نایب‌قهرمانی به جایزه ۱۰ هزار دلاری رسید. تیم ملی برزیل نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و جایزه ۵ هزار دلاری را دریافت کرد.

هدایت تیم کشورمان در این مسابقات برعهده مجید افلاکی بود.

در روز نخست مسابقات، تیم بانوان کشورمان با شکست در نخستین مبارزه مقابل چین از دور مسابقات کنار رفت و فردا _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ و در روز پایانی مسابقات، رقابت‌های میکس برگزار خواهد شد و یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل عباسی ترکیب تیم کشورمان را تشکیل خواهند داد.

کد خبر 704381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.