ضرورت ساماندهی پرونده‌های املاک شهرداری یزد

رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر یزد گفت: پرونده‌های املاک در اختیار شهرداری، باید به طور کامل ساماندهی و به صورت دیجیتال ذخیره‌سازی شده و قابل جست‌وجو باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط شورای اسلامی شهر یزد، مجید تجملیان اظهار کرد: ساماندهی پرونده‌های املاک شهرداری امری ضروری است، چرا که قریب به یک صد سال شهرداری یزد در حال فعالیت است و املاک متعددی را از دولت دریافت کرده یا از طریق معامله با مردم مالک آن‌ها شده است.

وی افزود: بسیاری از آن‌ها به عنوان معاوضه برای اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر به افراد حقیقی و حقوقی واگذار شدند که این پرونده‌ها باید ساماندهی و به صورت دیجیتال باشند تا ضمن حفظ آنها از حوادث مختلفی که پرونده‌های کاغذی را تهدید می‌کند، در امان باشد، ضروری است هر موقع نیاز بود در زمان کمتری امکان دستیابی به پرونده‌ها وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در این راستا طی سال‌های گذشته فعالیت‌های متنوع اما مقطعی و پراکنده‌ای انجام گرفته که به نتیجه مطلوب منجر نشده است.

تجملیان گفت: در حال حاضر این کمیسیون با محوریت اداره املاک و سازمان فاوا شهرداری انجام فعالیت‌هایی را برای یکسان‌سازی وضعیت و یک جاسازی پرونده‌ها در یکی از بخش‌های سامانه جامع شهرسازی پیگیری می‌کند.

کد خبر 704371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.