نصب ۶۰۰ تابلوی تصاویر شهدای منطقه ۲ اصفهان در معابر نصف جهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از نصب ۶۰۰ تابلوی عکس از تصاویر شهدای این منطقه در معابر به مناسبت روز ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان خبر داد.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ۲۵ آبان روزی است که دلاورمردان خطه شهیدپرور اصفهان در نهایت شجاعت، مردانگی و وطن‌دوستی فرزندان این آب و خاک را تشییع کردند، اظهار کرد: هر ساله به رسم پاسداشت یاد و خاطره این روز بزرگ مراسمی به یاد شهدای این روز برگزار می‌شود تا در بین قشرهای مختلف شهروندان به‌ویژه جوانان، زنده نگه داشته شود.

وی افزود: نگاه مدیریت شهری در این دوره به اجرای برنامه‌های فرهنگی نگاهی معنوی و ارزشی است و یکی از ارزش‌های مهم و محوری، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا معابر شهری این منطقه به مناسبت ۲۵ آبان، به نام ۶۰۰ شهید والامقام این منطقه مزین شده است.

طبیبی ادامه داد: مدیریت منطقه دو تلاش کرده با تصویرسازی و نصب تابلوهای عکس شهدای منطقه در نقاط مختلف محلات، در مسیر معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت کند.

وی اظهار داشت: وظیفه داریم به هر طریقی یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و ایثار آن‌ها را در مقابل چشم شهروندان از جمله جوانان و نوجوانان قرار دهیم تا آن‌ها بدانند شرایط و امنیتی که در کشور داریم حاصل زحمات کسانی است که در همین کوچه‌ها و محله‌ها زندگی و رشد کردند و به درجه بزرگ شهادت دست یافتند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: پیش از این تصاویر شهدا به صورت پراکنده در سطح معابر نصب شده بود، اما در حال حاضر به صورت یکنواخت و با طراحی در شأن در این منطقه نصب شده است.

کد خبر 704364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.