نبود بعضی ادارات در شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت

رئیس شورای اسلامی شهر باشت گفت: شهرستان باشت هزار و ۵۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و مردم روستاها در بخش مجبور هستند برای انجام کارهای خود کیلومترها مسیر طی کنند؛ با وجود تمام این مشکلات، بعضی ادارات خود را ملزم به دایر کردن نمایندگی در شهر باشت نمی‌دانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یاسوج، عمار محمدی گوهرگان امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان باشت با ۲۲ هزار نفر جمعیت حدود ۱۳ سال است که از بخش به شهرستان تبدیل شده، اما فاقد پایگاه انتقال خون است.

وی افزود: مردم باشت به دلیل نبود پایگاه خون در این شهرستان برای اهدای خون به عنوان امری خداپسندانه به پایگاه انتقال خون شهرستان گچساران مراجعه می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر باشت خاطرنشان کرد: برخی مراجعه‌کنندگان باشتی موفق به اهدای خون نمی‌شوند، چراکه پایگاه انتقال خون شهرستان گچساران پاسخگوی نیاز جمعیت این دو شهرستان نیست.

محمدی گوهرگان تصریح کرد: شهرستان باشت دارای هزار و ۵۵ کیلومتر مربع مساحت است و مردم روستاها در بخش مجبور هستند برای انجام کارهای خود کیلومترها مسیر طی کنند، با وجود تمام این مشکلات برخی ادارات خود را ملزم به دایر کردن نمایندگی در شهر باشت نمی‌دانند که این امر مردم این شهرستان را با مشکلات بی‌شماری مواجه کرده است.

وی با اشاره به حضور مردم مذهبی و ولایتمدار شهرستان باشت در امور خداپسندانه و انسان‌دوستانه به دلیل علقه‌های دینی و مذهبی فراوان گفت: با توجه به تعدد هیئت‌های مذهبی نبود یک مرکز یا پایگاه انتقال خون سیار در باشت به‌خوبی احساس می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر باشت افزود: در صورتی که یک مرکز یا پایگاه انتقال خون سیار در شهرستان باشت ایجاد شود، به‌طور حتم مورد استقبال مردم شریف منطقه قرار خواهد گرفت و شاهد اهدای خون زیادی از سوی مردم این شهرستان خواهیم بود.

محمدی گوهرگان با اعلام آمادگی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری باشت برای هرگونه کمک و همکاری در راستای ایجاد مراکز خدماتی بهداشتی و درمانی در باشت تاکید کرد: از هیچ کوششی برای رشد و توسعه شهرستان دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم که مسئولان نسبت به ارتقای زیرساخت‌های شهرستان باشت اهتمام بیشتری داشته باشند تا شاهد اعتلا و پیشرفت این شهرستان باشیم.

کد خبر 704351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.