استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای پروژه آبنمای هوشمند در شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در طراحی و اجرای پروژه آبنمای هوشمند بوستان آزادی از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شد که این موضوع باید در مدیریت شهری به شکل ویژه دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شیراز، افسانه خواست خدایی امروز_ چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از درخواست‌های ویژه شهروندان شهر شیراز توجه بیشتر به تحول در حوزه زیباسازی و نورپردازی در سطح شهر است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی که در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از سال گذشته انجام شد بودجه‌های این بخش در سال جاری چند برابر افزایش یافت تا شاهد تحول در این حوزه در مدیریت شهری باشیم.

وی افزود: علاوه بر امور خدماتی زیرساختی موضوعات نشاط افزایی شهروندان در صدر تصمیمات این کمیسیون قرار گرفته است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز ادامه داد: سیاست‌گذاری نورپردازی و زیباسازی در کمیته زیباسازی و فضای سبز در حال برنامه‌ریزی برای شهرداری و اجرا در سطح شهر شیراز است.

خواست خدایی تصریح کرد: آب‌نمای هوشمند بوستان آزادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال، یک پروژه کم‌نظیر و از نظر فناوری در سطح کشور منحصر به فرد در شهر شیراز و حتی کشور است که لایق شهروندان شیرازی است.

وی اضافه کرد: توجه به نشاط افزایی و تفریحات سالم در حوزه خدمات شهری؛ بخشی از نیازهای شهروندان است که در کمیته زیباسازی و فضای سبز شهری شورای اسلامی شهر به آن توجه ویژه‌ای شده است.

کد خبر 704301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.