محاصره قاتل توسط پلیس اصفهان جان ۳ نفر را نجات داد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فردی که نیمه شب گذشته اقدام به قتل سه نفر از بستگان خود کرده بود، پیش از اینکه موفق به قتل سه کودک این خانواده شود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: ساعت حدود ۰۱:۳۰ بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم آبان_ مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در یکی از منازل مطلع شدند و بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل، قاتل که مسلح بود را مشاهده کردند و قصد دستگیری او را داشتند و متهم هنگامی که خود را در محاصره مأموران دید با شلیک به سینه، خود را مجروح کرد و بلافاصله مأموران وی را دستگیر و به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند، اما علی‌رغم تلاش پزشکان، قاتل جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: قاتل ۴۴ ساله معتاد به هروئین و شیشه بود و بر اثر توهمات ناشی از مصرف مواد به صورت جنون‌آمیز ابتدا مقتولان را در حالی که خواب بودند با آجر مجروح می‌کند و سپس با استفاده از اسلحه‌ای که در منزل داشته، آنها را به قتل می‌رساند و قصد کشتن سه کودک این خانواده را داشت که با اقدام به موقع و محاصره وی توسط پلیس امکان این کار را پیدا نکرد و این سه کودک از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط مأموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 704183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.