رشد ۷۰ درصدی درآمد «توسن» در ۹ ماهه سالجاری نسبت به دوره مشابه سال قبل

نماد توسن در دو گزارشی که اخیراً در مورد صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه و گزارش عملکرد ماهیانه مربوط به مهرماه سالجاری در کدال منتشر کرده است، درآمد عملیاتی خود را با ۷۰ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام می‌کند.

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد " توسن" در بورس، در گزارش اولیه که مربوط به صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ (حسابرسی نشده) است، درآمد عملیاتی خود را در این دوره معادل ۵۳۸ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۰ درصدی داشته است.

همچنین در این گزارش سود عملیاتی نماد «توسن» رشد ۵۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل در دوره ۹ ماهه سالجاری داشته است به طوری که در سالجاری سود عملیاتی این نماد ۷۴ میلیارد تومان بوده درحالیکه در دوره مشابه سال قبل ۴۹ میلیارد تومان گزارش می‌شود.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین در گزارش عملکرد منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۲ درآمد شناسایی شده از خدمات پشتیبانی را رشد ۱۱ درصدی نسبت به شهریور ماه اعلام می‌کند. در این گزارش خدمات پشتیبانی در مهرماه ۴۸ میلیارد تومان بوده درحالیکه این رقم در شهریور ماه ۴۳ میلیارد تومان گزارش می‌شود.

لازم به ذکر است درآمد شناسایی شده ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ رشد ۷۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته است. این درآمد در بازه زمانی سالجاری ۵۹۸ میلیارد تومان گزارش می‌شود درحالیکه در مدت مشابه سال قبل ۳۴۵ میلیارد تومان بوده است.

درآمدهای پشتیبانی در دوره ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۵ درصد و درآمد حاصل از فروش نرم افزار ۶۹ درصد رشد داشته است.

کد خبر 704174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.