شهرداری‌های خراسان شمالی محل توزیع میوه نوروز را تعبیه کنند

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداری‌ها در کل استان موظف هستند اهتمام لازم برای پیش‌بینی محل و غرفه توزیع میوه شب عید اعمال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _سه شنبه بیست و سوم آبان_ در کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی اظهار کرد: حفظ اقتصاد و اعمال نظارت در حد مطلوب با کمک تمام دستگاه‌های اجرایی استان محقق خواهد شد و حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را حفظ می‌کند.

وی افزود: سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت برای مقایسه قیمت‌های بازار در قالب گزارش ۱۰۰ قلم کالای کشوری، این لیست را ارائه دهند و دلایل افزایش و کاهش قیمت‌ها بیان شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه کارگروه تنظیم بازار در سطح کشور، گفت: از آذر ماه جلسات تنظیم بازار با حضور نماینده عالی دولت در استان برگزار خواهد شد بنابراین انجام کار کارشناسی پخته برای موضوعات این کارگروه الزامی است.

فخر موحدی در خصوص ضرورت وجود غرفه برای توزیع و عرضه میوه شب عید، گفت: شهرداری‌ها در کل استان موظف هستند اهتمام لازم برای پیش بینی محل و غرفه توزیع میوه شب عید اعمال کنند.

کد خبر 704171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.