رشد ۵۰ درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته رشته قایقرانی استان اصفهان

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: بر اساس آمار منتشر شده اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته رشته قایق رانی با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در المپیک پس از دوومیدانی و شنا، بیشترین مدال در قایقرانی توزیع می‌شود و همین امر اهمیت سرمایه‌گذاری در آن را نشان می‌دهد، بنابراین در صورت توانمندسازی کشورمان در این ورزش قادر خواهیم بود مدال‌های رنگارنگ در این آوردگاه مهم کسب کنیم.

وی افزود: با توجه به آمار سازمان ورزش و جوانان استان تعداد ورزشکاران سازمان یافته قایقرانی در هفت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس هیئت قایقرانی اصفهان ادامه داد: راه‌اندازی هیئت‌های شهرستان‌های استان از جمله ورزنه، نجف‌آباد، سمیرم، شهرضا، لنجان و ایجاد پایگاه دائمی قایقرانی در شهر اصفهان از دلایل این افزایش بوده است.

وی تصریح کرد: اگرچه بخش قابل توجهی از رودخانه زاینده‌رود در بسیاری از روزهای سال خشک است، اما با این حال هفت شهرستان در این استان در رشته‌های مختلف قایقرانی فعالیت دارند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: این استان با توجه به استعدادهای خوب، ظرفیت بالایی در گسترش رشته قایقرانی دارد، بنابراین با حمایت بیشتر می‌توان شاهد رونق روزافزون آن بود.

کد خبر 704147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.