جزئیات اجرای طرح زوج و فرد از درِ منازل، آذر ۱۴۰۲ + مبلغ جریمه‌

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تداوم اجرای طرح زوج و فرد از در منازل خبر داد.

اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم اجرای طرح زوج و فرد در کلان‌شهر اصفهان، اظهار کرد: طرح زوج و فرد در کلان‌شهر اصفهان از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب از درب منازل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هنگام اجرای این طرح از درب منزل، تمام نقاط شهر اصفهان افزود: نظارت بر اجرای این طرح توسط وسایل نقلیه هوشمند و مأموران پلیس راهور انجام و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: میزان جریمه وارد شدن به طرح زوج و فرد و رعایت نکردن آن، در حال حاضر معادل با ۱۰۰ هزار تومان و جریمه ۵۰ هزار تومانی نیز برای خودروهای دودزا در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خودروها به ازای هر بار تخلف جریمه می‌شوند، ادامه داد: میزان تأثیر اجرای طرح زوج و فرد در حوزه آلودگی هوا، مطلوب ارزیابی شده و اثربخش بوده است.

زارع با اشاره به رعایت این طرح توسط حدود ۷۰ درصد از شهروندان اصفهانی، گفت: تداوم اجرای این طرح بر اساس تصمیم‌گیری کمیته اضطرار خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت خودداری از تردد به منظور حفظ سلامت، خاطرنشان کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام داشته باشند.

کد خبر 704130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.