آمادگی خراسان شمالی برای اجرای مسابقات بین‌المللی قرآن

استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی آمادگی صددرصدی برای برگزاری بدون نقص جشنواره بین‌المللی قرآن کریم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم آبان_ در نشست بررسی برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن کریم در خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با همکاری همه‌جانبه باید این جشنواره را باشکوه برگزار کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه نهادها برای گسترش فرهنگ قرآنی وظیفه دارند، افزود: استقرار فرهنگ قرآنی در جامعه موجب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی آمادگی صددرصدی برای برگزاری بدون نقص جشنواره بین‌المللی قرآن کریم را دارد.

حسین‌نژاد با تاکید بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع برای اجرای بهتر این مراسم تصریح کرد: برگزاری مناسب این برنامه در خراسان شمالی افتخاری برای همه مسئولان است.

خراسان شمالی از نهم تا هفدهم آذر میزبان هزار فعال قرآنی در چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن کریم است و شرکت‌کنندگان ممتاز کشور، همچنین شرکت‌کنندگانی از این استان در این رویداد معنوی با هم به رقابت می‌پردازند.

از مجموع هزار فعال قرآنی، ۶۷۰ نفر شامل نفرات برتر راه یافته به مرحله کشوری از استان‌های کشور هستند که در این دوره از مسابقات در رشته‌های آوایی، معارفی و نغماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 704124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.