بیش از ۲۰۰۰ پروانه ساختمانی در اصفهان الکترونیکی صادر شد

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از صدور بیش از دو هزار پروانه ساختمان به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه اصنو در این کلان‌شهر طی سال جاری خبر داد و گفت: منطقه یک شهرداری اصفهان با صدور حدود ۴۶ پروانه ساختمانی، بیشترین صدور پروانه در بافت فرسوده را در سال جاری داشته است.

وحید مهدویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اقدامات شهرداری اصفهان در سال گذشته توانست تا حدودی چالش‌های موجود در حوزه شهرسازی را برطرف کند، اظهار کرد: این اقدامات، افزایش صدور پروانه ساختمانی را به دنبال داشت، تا جایی که صدور پروانه در سال جاری از طریق سامانه اصنو به ۲۱۰۵ پروانه رسید، این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته کمتر از ۲ هزار مورد بوده است.

وی افزود: به‌رغم افزایش آمار صدور پروانه طی سال گذشته، مساحت کل ساخت‌وساز در شهر اصفهان در جنوب شهر کاهش داشته، چراکه بیشترین آمار صدور پروانه در سال جاری متعلق به مناطق شمال شهر با قابلیت جذب سرمایه بهتر بوده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: منطقه یک با صدور حدود ۴۶ پروانه ساختمانی، بیشترین صدور پروانه در بافت فرسوده را در سال جاری داشته، سپس منطقه هشت و سایر مناطق از جمله ۱۰،۱۱،۲،۱۵ ،۱۲ و ۳ با توجه به ارائه مشوق‌های نوسازی بافت فرسوده، بیشترین آمار صدور پروانه را داشته است.

مهدویان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری آمار صدور پروانه در اصفهان به بیش از ۳ هزار پروانه برسد.

کد خبر 704090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.