راهنمای خرید بلوز بافت فانتزی زنانه

در ادامه این مطلب برخی از نکاتی را که به شما در خرید یک بلوز بافتنی استاندارد کمک می کنند، بررسی می کنیم.

انواع بلوز بافت فانتزی زنانه با طرح ها و رنگ های جدید و متنوع در بازارهای خرید و فروش لباس ارائه می شوند. با شروع فصل های سرد سال خرید انواع این بلوزهای بافت اهمیت بیشتری پیدا می کند. هر یک از این بلوزها برای رده های سنی مختلف، سایزها و استایل های گوناگون خریداری می شوند. شما می توانید این بلوزها را با در نظر گرفتن استایل روزانه خود انتخاب کرده و بهترین مدل آن ها را برای مصارف روزانه خود خریداری کنید. در ادامه برخی از نکاتی را که به شما در خرید یک بلوز بافتنی استاندارد کمک می کنند، بررسی می کنیم.

توجه به جنس بلوز بافت فانتزی زنانه

برای خرید یک بلوز بافت شیک زنانه باید به جنس و الیاف به کار رفته در این محصولات دقت داشته باشید. بلوزهای بافت با استفاده از متریال و الیاف به خصوصی تولید می شوند و کیفیت هر یک از آن ها بر این اساس مشخص می شود. لباس های پشمی، لباس هایی با الیاف اکرلیک، لباس های موهر، لباس های پشم مرینو، لباس های بافتنی پشم گوسفند، لباس های پلی استر و... هر یک جنس خاص خود را داشته و در میان لباس های بافتنی دسته بندی می شوند. میزان گرمای هر یک از این الیاف نیز با هم متفاوت است.

همچنین ضخامت بلوزهای بافتنی فانتزی با وجود هر یک از متریال نام برده شده متفاوت خواهد بود. به همین خاطر در زمینه خرید بهترین بلوزهای بافت باید همواره به این نکات کلیدی دقت داشته باشید.

سایز بلوز بافتنی

یکی دیگر از نکات خرید بلوز بافت زنانه، سایزبندی این پوشاک است. سایز به کار رفته در هر یک از بلوزهای بافتنی با در نظر گرفتن ابعاد بخش های مختلف بدن مشخص می شود. در این زمینه اندازه گیری دور سینه ها، طول و قد لباس، طول آستین های لباس و... اندازه گیری می شود. هر یک از این اندازه گیری ها در تعیین سایز نهایی لباس ها تاثیرگذار خواهند بود. به این ترتیب مشتریان هر یک از سایزبندی های لباس ها را خریداری می کنند.

راهنمای خرید بلوز بافت فانتزی زنانه

توجه به مدل بلوز بافت

بلوز بافت فانتزی زنانه در مدل ها و سبک های مختلفی طراحی و دیزاین می شود. هر یک از مدل ها و طرح های این بلوزها برای رده های سنی مختلف و استایل های متفاوت تولید و طراحی می شوند. ژاکت های ماهیگیری، ژاکت های بافت درشت، لباس های بافت یقه اسکی، لباس های یقه هفت و... هر یک از سبک و طراحی ویژه ی برخوردار هستند و دیزاین لباس های زمستانی و پاییزی را تکمیل می کنند.

قیمت لباس بافت زنانه

برای خرید یک بافت ایده آل باید همواره به قیمت این محصولات نیز دقت داشته باشید. قیمت و هزینه خرید این بلوزهای بافت بسته به جنس الیاف به کار رفته، سایز بندی و طرح و مدل هر یک مشخص می شود. در صورتی که بلوزهای بافت برند را خریداری کنید، هزینه کار کمی بیشتر خواهد شد. در این خصوص تنها به کم بودن قیمت بلوز بافتنی توجه نکنید! بافت های خیلی ارزان، اغلب ماندگاری کمتری داشته و در طولانی مدت قابل استفاده نخواهند بود.

راهنمای خرید بلوز بافت فانتزی زنانه

قد بافت زنانه

یکی از مهمترین بخش های اندازه گیری بافت زنانه، قد و طول لباس ها است که تاثیر به سزایی در کیفیت و کارایی این لباس ها بر جای می گذارد. هر چه لباس شما بلندتر باشد، پوشش بیشتری در فصل زمستان ایجاد کرده و گرمای بدن را بیشتر تامین می کند. بافت های زنانه با قد بلند برای پوشیدن در بیرون از منزل نیز انتخاب مناسبی به شمار می روند.

رنگ رویه بافت

بلوز بافت فانتزی زنانه با رنگ ها و متریال گوناگونی تولید می شود. در برخی موارد برای دیزاین این پوشاک از رنگ های خاص در بخش رویه لباس استفاده می شود. استفاده از رنگ های خنثی برای پوشاک زمستانی بیشترین کارایی را در این حوزه دارد. این رنگ ها با همه لباس های شما ست می شوند. به همین خاطر مشکلی برای استفاده از آن ها نخواهید داشت. رویه های بافت های زنانه اغلب به صورت تک رنگ تولید می شوند. با این وجود مدل های راه راه و سایر پترن های آن ها نیز به صورت چند رنگ تولید و طراحی می شوند.

انواع بلوز های بافت فانتزی زنانه

برای خرید بلوز بافت فانتزی زنانه باید به مدل ها و طرح های متنوع این محصولات دقت داشته باشید. توجه به ترندهای موجود در این حوزه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی از بافت های زنانه طرفداران بیشتری در دنیای مد دارند که آن هار ا در زیر مشاهده می کنید:

  1. ژاکت های بافتنی خاص یکی از ترندهای بافت زنانه هستند که به زیبایی دیزاین شده و ظاهری آراسته برای خانم ها به وجود می آورند. این ژاکت ها در مدل های اور سایز تولید شده و رنگ های جذاب و زیبایی دارند.
  2. بافت یقه آبشاری نیز یکی از دیزاین جذاب بافت زنانه است که با طراحی خاص برای همه سلیقه ها ارائه می شود.
  3. بافت های رنگین کمانی نیز در چند سال اخیر بسیار ترند شده اند و در کنار شلوارهای جین پوشیده می شوند.
  4. بلوز بافت فانتزی زنانه در مدل های طرح تور نیز ارائه می شوند که اغلب بسیار نازک بوده و در زیر آن ها از سارافون ها و زیره های ساده استفاده می شود.
  5. ژاکت های کلاه دار بافت نیز از جدیدترین مدل های این پوشاک هستند که در طرح های کریسمسی، عروسکی و... ارائه می شوند.

جمع بندی

در این قسمت برخی از محبوب ترین انواع بلوز بافت فانتزی زنانه را معرفی کردیم که برای فصل های سرد سال انتخاب و خریداری می شوند. شما می توانید انواع این بلوزهای بافتنی را برای همه سلیقه ها خریداری کنید. رنگ های متنوع و الیاف متفاوتی که در تهیه و تولید این پوشاک به کار می روند سبب زیباتر شدن ظاهر این لباس ها خواهند شد. بسیاری از خانم ها این پوشاک خاص زمستانی را در زیر پالتوها و بارانی های خود به تن می کنند و از گرمای آن ها در آب و هوای برفی و بارانی لذت می برند.

کد خبر 704066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.