۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
باران و برف در راه کردستان

مدیرکل اداره هواشناسی کردستان گفت: استان کردستان از اواخر وقت امروز(سه‌شنبه) به تناوب تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که فعالیت آن تا روز جمعه به صورت بارش باران و برف در ارتفاعات ادامه خواهد داشت.

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: استان کردستان از اواخر وقت امروز (سه‌شنبه) به تناوب تحت تأثیر یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که فعالیت آن تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای روز چهارشنبه پیش‌بینی شده و شدت و میزان آن در مناطق واقع در نیمه‌جنوبی و جنوب‌غرب استان بیشتر از سایر نقاط برآورد شده است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان کردستان ادامه داد: افزایش پوشش ابر، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات از جمله پیامدهای این سامانه بارشی است که در روز چهارشنبه آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی نیز دور از انتظار نیست.

صدیقی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، تصریح کرد: در مدت زمان فعالیت این سامانه بارشی دمای روزانه استان نیز به طور میانگین هشت تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت و هوای سطح استان به صورت محسوس سرد می‌شود.

کد خبر 704065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.